صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۲۹۶۳۸۵
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۷:۲۹

معاون درمان دانشگاه علوم پرشکی قم گفت: مورد شکایت مردمی ثبت‌شده در سامانه ۱۹۰ در زمینه تعرفه‌ها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و ۱۰ مورد شکایت کتبی در خصوص تعرفه‌ها تا حصول نتیجه پیگیری شده‌اند.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، جواد حکیم‌الهی، معاون درمان دانشگاه علوم پرشکی قم با اشاره به دستور معاون درمان وزارت بهداشت مبنی بر تشدید بازرسی‌ها در زمینه تعرفه‌های درمانی گفت: از ابتدای امسال تاکنون، اقدامات نظارتی متعددی با هدف صیانت از حقوق مردم و نظارت دقیق بر تعرفه‌های درمانی انجام شده است.

وی ضمن تشریح جزئیات اقدامات انجام‌شده افزود: ۲۳ مورد تذکر کتبی درخصوص الزام نصب تعرفه‌های درمانی به مراکز درمانی ابلاغ شده و ۱۵ مورد تذکر کتبی بابت عدم رعایت تعرفه‌های ابلاغی صادر گردیده است.

حکیم‌الهی بیان کرد: ۸۶ مورد شکایت مردمی ثبت‌شده در سامانه ۱۹۰ در زمینه تعرفه‌ها مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و ۱۰ مورد شکایت کتبی در خصوص تعرفه‌ها تا حصول نتیجه پیگیری شده‌اند.

معاون درمان دانشگاه ادامه داد: در همین راستا، ۸ مورد بازرسی مشترک با سازمان تعزیرات حکومتی نیز انجام شده است و برای ۷ مرکز متخلف، پرونده به کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه ارجاع گردیده است. همچنین ۶ پرونده دیگر نیز به تعزیرات حکومتی ارسال شده‌اند.

حکیم‌الهی تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی قم با همکاری سایر نهاد‌های نظارتی، به‌طور جدی با تخلفات تعرفه‌ای برخورد خواهد کرد و حفظ حقوق شهروندان در دریافت خدمات درمانی را از اولویت‌های مهم خود می‌داند.

انتهای پیام