صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۰۰۸۰۷
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۴ - ۲۳:۴۷

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان‌شمالی گفت: رسانه‌ها باید با پرهیز از سیاهنمایی، با نقد منصفانه، امیدآفرینی و ارائه راهکارهای عملی به حل مشکلات جامعه کمک کنند.

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، مهرداد یزدانی، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان‌شمالی، با حضور در دفتر ایکنا به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به نقش بی بدیل رسانه‌ها در انعکاس مشکلات مردم، اظهار کرد: بدون تردید نقش و جایگاه خبرنگاران در بیان واقعیات و به تصویر کشیدن رویدادها در همه ادوار از اهمیت و تأثیر بسیار بالایی در آگاه‌ سازی مردم برخوردار بوده و چه بسا سرمنشاء اتفاقات بزرگ و تحول آفرین قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سلامت فکری و فرهنگی جامعه مرهون دلسوزی و تلاش خبرنگاران است، گفت: جامعه امروز ما با چالش‌ها و مشکلات متعددی روبه‌روست و رسانه‌ها باید نقش بلندگوی شناسایی این مسائل و انتقال مطالبات مردم به مسئولان را به‌خوبی ایفا کنند.

یزدانی ادامه داد: رسانه‌ها باید ضمن پرهیز از سیاهنمایی، با نقد منصفانه، امیدآفرینی و ارائه راهکارهای عملی به حل مشکلات جامعه کمک کنند، افزود: اصحاب رسانه با وجود محدودیت‌ها و دشواری‌های کاری، همواره در خط مقدم اطلاع‌رسانی حضور دارند و همین تعهد و ایستادگی موجب پویایی و سلامت فضای فرهنگی و اجتماعی استان شده است.

وی با بیان اینکه نظام پاسخگویی در سازمان تأمین اجتماعی، به‌دلیل ارتباط مستقیم با طیف وسیعی از جامعه، به عنوان یکی از اساسی‌ترین شاخص‌های ارزیابی کیفیت خدمات، دارای اهمیت دوچندان است، افزود: از این‌رو، سازمان تأمین اجتماعی طی سال‌های اخیر از طریق برنامه‌ریزی‌ هدفمند، بهبود اجرای اقدامات عملیاتی و تغییر رویکرد از سازوکارهای سنتی به ابزارهای نوین ارتباطی و فناورانه، نظام پاسخگویی خود را دنبال کرده است، در‌ همین ‌راستا طرحی با عنوان «رضایتمندی مبتنی بر نظارت مردمی و ارتقاء نظام پاسخگویی» در چارچوب طرح‌های بیست‌گانه تحولی سازمان تأمین اجتماعی تعریف و به این واسطه مجموعه‌ای از اقدامات در چند محور اصلی به اجرا درآمده است.

یزدانی با اشاره به خدمات بر خط سازمان تامین اجتماعی، تصریح کرد: تاکنون تعداد خدمات غیرحضوری سازمان به ۶۷ خدمت رسیده، که این خدمات در درگاه خدمات غیرحضوری سازمان به آدرس es.tamin.ir در دسترس همه جامعه هدف است.

ابوذر عزیزی، مدیر در مان تأمین اجتماعی خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره دغدغه رفع مشکلات مردم را دارند، افزود: رسانه باید درستی و راستی را ترویج دهد، امید و شکوفایی را تقویت کند، و جهت‌دهی اجتماعی را بر عهده بگیرد، در این راستا از همه خبرنگارانی که با روحیه پیگیری و تعهد در مسیر خدمت به مردم گام برمی‌دارند، قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام