صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۰۵۲۶۴
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۴ - ۰۸:۰۳

مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی، از برگزاری رویداد «ایران‌پلاس» در تبریز خبر داد و گفت: در این رویداد که از ۲۶ تا ۲۸ شهریورماه برگزار می‌شود بیش از ۱۵ رسانه خارجی به معرفی ظرفیت‌های صنعتی، اقتصادی و فرهنگی استان و کشور می‌پردازند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان، جواد بیرام‌زاده، مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی، روز گذشته 24 شهریورماه، از برگزاری رویداد «ایران‌پلاس» در تبریز خبر داد و گفت: در این رویداد که از ۲۶ تا ۲۸ شهریورماه برگزار می‌شود بیش از ۱۵ رسانه خارجی به معرفی ظرفیت‌های صنعتی، اقتصادی و فرهنگی استان و کشور می‌پردازند.

وی اظهار کرد: این رویداد به منظور نمایش توانمندی‌های داخلی و روایت پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های گوناگون طراحی شده است و حضور رسانه‌های خارجی در آن فرصتی کم‌نظیر برای انتقال واقعیت‌های ایران به افکار عمومی جهانی است.

بیرام‌زاده، گفت: در جریان برگزاری این رویداد، خبرنگاران داخلی و خارجی در قالب برنامه‌ای فشرده از مهم‌ترین پروژه‌ها و مراکز صنعتی، اقتصادی و فرهنگی استان آذربایجان‌شرقی بازدید خواهند کرد.

وی گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به حضور در کارخانجات تراکتورسازی تبریز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین صنایع مادر کشور، بازدید از منطقه آزاد ارس به عنوان دروازه تجارت بین‌الملل شمال‌غرب کشور، و آشنایی با آخرین مراحل اجرای پروژه متروی تبریز اشاره کرد.

بیرام‌زاده گفت: یکی از اهداف اصلی اردوی ایران‌پلاس این است که رسانه‌های خارجی با ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی ایران و نقش تبریز در هویت ملی آشنا شوند. حضور در کنگره شهریار یک فرصت نمادین برای پیوند فرهنگ و رسانه است.

وی تأکید کرد: با وجود تحریف‌هایی که در رسانه‌های غربی درباره ایران صورت می‌گیرد، ما وظیفه داریم واقعیت‌های میدانی را نشان دهیم. رسانه‌های خارجی حاضر در این اردو می‌توانند از نزدیک پروژه‌ها، صنایع و دستاوردهای مردم ایران را ببینند و آن را بی‌واسطه به مخاطبان خود منتقل کنند.

مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: اردوی «ایران‌پلاس» همزمان فرصتی برای شبکه‌سازی میان خبرنگاران داخلی و خارجی، تبادل تجربه و آشنایی با آخرین روندهای رسانه‌ای است و می‌تواند به شکل‌گیری همکاری‌های جدید در حوزه اطلاع‌رسانی بینجامد.

انتهای پیام