صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۳۰۹۰۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۴ - ۲۳:۳۰

چهارمین نشست «دالان نوآوری» با هدف حمایت از تولیدات فرهنگی و توسعه زیست‌بوم صنایع خلاق در آستانه سالگرد هفتم اکتبر و با بررسی و معرفی «بازی ۲۵» که با الهام از اتفاقات طوفان الاقصی طراحی شده است برگزار شد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی طاهرزاده، مدیرعامل مجموعه «امین هزارتوی شگفتی» در چهارمین نشست «دالان نوآوری» که با هدف حمایت از تولیدات فرهنگی و توسعه زیست‌بوم صنایع خلاق امروز، ۱۳ مهرماه از سوی مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به اهمیت تربیت نیروی انسانی توانمند در فضای فرهنگی و سازمانی بیان کرد: «بازی ۲۵» محصولی خلاقانه و هدفمند است.

وی گفت: «بازی ۲۵» در قالبی تعاملی-رقابتی و با الهام از اتفاقات طوفان الاقصی طراحی شده است و این رویداد تاریخی بستری مناسب برای شبیه‌سازی موقعیت‌های واقعی سازمانی و تمرین مهارت‌های کار تیمی و حل مسئله فراهم می‌کند.

طاهرزاده افزود: این بازی بر مفاهیم کلیدی مانند استراتژی، برنامه‌ریزی، مدیریت منابع و همکاری برای دستیابی به هدف مشترک تمرکز دارد و هدف اصلی آن ایجاد تجربه‌ای آموزشی و جذاب در زمینه کار تیمی و تصمیم‌گیری گروهی است.

وی ادامه داد: «بازی ۲۵» صرفاً یک سرگرمی نیست بلکه ابزاری برای آموزش غیرمستقیم مهارت‌های ارتباطی، حل مسائل پیچیده و هم‌افزایی در محیط‌های کاری و خانوادگی است و طراحی گیم‌پلی این بازی با استفاده از عناصر رویداد طوفان الاقصی مانند تونل، بمباران و هدف‌گیری تانک‌های مرکاوا، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و ماندگار برای مخاطبان به‌ویژه نسل جوان رقم می‌زند.

مدیر مجموعه «امین هزارتوی شگفتی» اظهار کرد: بازی ۲۵ به گونه‌ای طراحی شده است که برای گروه‌های سنی مختلف و سطوح مهارتی گوناگون قابل بازی باشد و این ویژگی آن را به انتخابی ایده‌آل برای استفاده در محیط کار و همچنین در جمع خانواده‌ها تبدیل می‌کند که در رویداد‌های سازمانی، دورهمی‌های کارکنان و حتی به عنوان هدیه‌ای ارزشمند برای کارکنان و خانواده‌هایشان در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: «بازی ۲۵» توسط مجموعه «امین هزارتوی شگفتی» از واحد‌های فناور مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق قم توسعه یافته است و این مرکز با هدف حمایت از تولیدات فرهنگی و توسعه زیست‌بوم صنایع خلاق، میزبان «بازی ۲۵» در چهارمین نشست دالان نوآوری بود.

طاهرزاده بیان کرد: حمایت از بازی‌های ضداسرائیلی، به‌ویژه در بستر فرهنگی و رسانه‌ای، نه‌تنها یک کنش هنری و سرگرمی‌محور است، بلکه اقدامی راهبردی در جنگ روایت‌ها و مقاومت نرم محسوب می‌شود.

یادآور می‌شود، این محصول هم‌اکنون از طریق فن‌دالان به نشانی fandalan.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام