صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۳۰۵۸۴
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
طی نیمه اول ماه مبارک رمضان؛

خبرنگاران افتخاری/ محمدامین آقائی: مسئول و اعضای بیت‌القرآن شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن در ۱۵ روز نخست ماه مبارک رمضان ۳۵ فعالیت و برنامه فرهنگی، مذهبی با همکاری روحانی اعزامی این منطقه برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌الاسلام محمد منصوری، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن گفت: بیت‌القرآن شهر فرادنبه از سال 91 فعالیت خود را به صورت رسمی زیر نظر کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی آغاز کرده و تاکنون رشد بسیار مطلوبی در زمینه جذب عضو و آموزش مفاهیم قرآنی داشته است.

وی افزود: در 15 روز نخست ماه مبارک رمضان فعالیت‌ها و برنامه‌های مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی شهرستان بروجن رشد چشمگیری داشته است.

این کارشناس، برگزاری کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، آموزش فصیح‌خوانی و تجوید قرآن کریم، برگزاری کلاس‌های گفتمانی سبک زندگی اسلامی را از جمله کلاس‌های در حال برگزاری این مؤسسه قرآنی دانست.

منصوری در پایان سخنان خود در این زمینه تصریح کرد: 25 نفر در این کلاس‌ها شرکت دارند که سه روز در هفته در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

یادآور می‌شود، در ماه مبارک رمضان فعالیت‌های قرآنی در مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی شهرستان بروجن 25 درصد رشد داشته است.