صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۴۵۱۵۵۹
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸

گروه اجتماعی: مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: روحانیان و مبلغان دینی باید از ظرفیت فضای مجازی برای پاسخ دادن به شبهان نسل جوان پاسخ دهند.

حجت‌الاسلام سید محمد فخری، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی  در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، اظهار کرد: برای تبلیغ دین در فضای مجازی ابتدا باید نیاز مخاطب سنجیده شود و طرح‌های ارائه شده نیز باید براساس نیاز و مطالبه مخاطب باشد تا اثربخش شود.

وی بهترین راههکار برای استفاده از ظرفیت فضای سایبری را برنامه‌ریزی صحیح دانست و افزود: در این مسیر ابتدا باید نیازهای جوان امروزی به خوبی شناخته شود و برنامه‌های تبلیغی باید در راستای پاسخ دادن به این نیازها طراحی و اجرا شوند.

فخری بیان کرد: برگزاری برنامه‌های جنبی و ترتیب دادن اردوهای علمی، فرهنگی و واگذار کردن اجرای بخشی از برنامه‌ها توسط خود جوانان در را موفقیت برنامه‌های تبلیغی موثر دانست.

این مسئول با اشاره به اینکه پاسخ دادن به شبهات نسل جوان یکی از دغدغه‌های اصلی نهادهای تبلیغی و فرهنگی است، اضافه کرد: بدون شک خط مقدم این امر مهم روحانیون و متولیان دینی هستند تا با حضور پر رنگ میان جوانان و نوجوانان با بهره‌گیری از ادبیات و گفتمان امروزی شبهات این قشر را پاسخ دهند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، اظهار کرد: برخورداری از گفتار و رفتار نیکو، توانایی علمی و عملی، اشراف داشتن به علوم روز و همگام بودن با فن آوری و ابزارهای مدرن از جمله مهارت‌های تبلیغی است که متولیان باید به آن تجهیز شوند.