صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۷۹۲۷۲۷
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸

گروه فضای مجازی: بازی رایانه‌ای «پایان گمراهی» در دست تولید است و تا پایان سال‌جاری مراحل ساخت بازی به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بازی رایانه‌ای «پایان گمراهی» با موضوع اجتماعی (مقابله با تهاجم فرهنگی و مقابله با جنگ نرم) در سبک ادونچر 2.5D برای پلتفرم pc در حال ساخت است.

مدیریت پروژه پایان گمراهی را شهاب میرزایی بر عهده دارد و در آینده نزدیک نسخه اندروید بازی نیز ساخته خواهد شد.

داستان بازی روایتگر زندگی پسری به نام پژمان است که به یک میهمانی شبانه دعوت می‌شود اما اتفاقی که در آنجا برایش رخ می‌دهد سبب تحول زندگی او برای همیشه می‌شود ...

بازی در 155 لوکیشن طی 8 مرحله و در یک محیط متروک اتفاق می افتد که گیمر باید در این محیط با استفاده از آیتم‌هایی که بدست می‌آورد و حل معماهای نهفته، راه خروج را پیدا کند.

گیم‌پلی بازی محیطی وَهم انگیز و متروک، است (این محیط نماد گمراهی است که پژمان کاراکتر داستان برای خود ساخته) و گیمر باید با باز کردن مسیرهای پیش رو، نورها را که نماد معنویت است دنبال کند و در نهایت راه خروج را پیدا کند. در صورتی که گیمر تاریکی را (نماد ظلمت و تباهی است) دنبال کند به درب تاریکی می‌رسد که به سمت ظلمت باز می‌شود و با انتخاب این راه شکست می‌خورد و در دمو میبینیم که پژمان می‌میرد و در تاریکی و آتش برای همیشه باقی می‌ماند.