صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۷۵۸۴۲
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
در نشست خبری رسانه پاک مطرح شد:

کانون خبرنگاران نبأ: چرا رسانه‌ها جزئیات زندگی بازیگران را تیتر یک می‌کنند اما یک دانشجوی ممتاز تیتر یک نمی‌شود؟ حتی تیتر یک سیاسی ما هم زرد است و با این روش قدرت تحلیل در رسانه‌ها طبیعتاً کم می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، پیام فضلی‌نژاد سردبیر ماهنامه عصر اندیشه در نشست رسانه پاک، رسانه وابسته، نفوذ گفت: رسانه‌ها باید نقشه جهان آینده را تصویر کنند تا مخاطب بداند دهه آینده کجا خواهد ایستاد، پس چرا رسانه‌ها جزئیات زندگی بازیگران را تیتر یک می‌کنند اما یک دانشجوی ممتاز تیتر یک نمی‌شود؟ حتی تیتر یک سیاسی ما هم زرد است و با این روش قدرت تحلیل در رسانه‌ها طبیعتاً کم می‌شود.
وی افزود: آیا رسانه‌ها می‌توانند مخاطب جذب کنند بدون اینکه زرد کار کنند؟ ما مثل غربی‌ها دنبال برند، سلبریتی و سوپر استار افتاده‌ایم و رسانه‌های ما دچار زردانگاری شده‌اند.
سردبیر ماهنامه عصر اندیشه در پایان بیان کرد: من مخالف نیستم که یک هنرمند اصیل تیتر یک شود و هنرمند اصیل هم داریم اما سوپر استارهای ما هنرمند اصیل نیستند بلکه ابزارهای تبلیغاتی نظام سرمایه‌داری هستند.