صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۰۶۶۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

گروه جامعه: براساس تفاهم‌نامه همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس و دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ، نام‌های غیر مجاز داخلی و خارجی در حوزه مد و لباس مشخص شده و تبلیغات محیطی و رسانه‌ای در این حوزه ساماندهی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در جلسه‌ای که با حضور مسئولان کارگروه ساماندهی مد و لباس و دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، مقرر شد تا نام‌های غیر مجاز داخلی و خارجی مشخص شده و تبلیغات محیطی و رسانه‌ای در این حوزه نیز ساماندهی شود.

بر اساس این گزارش در این جلسه همچنین بنا شد تا کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور آن دسته از اسامی تجاری مجاز داخلی یا خارجی غیر مجاز را در حوزه پوشاک به دفتر تبلیغات اعلام و اطلاع رسانی کند.

از سوی دیگر مقرر شد تا دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز نسخه‌ای از آگهی نامه‌های تخصصی در حال انتشار را برای بررسی محتوا به کارگروه ارسال کند.

از دیگر مصوبات این نشست بحث تبلیغات محیطی حوزه مد و لباس بود که قبل از نصب باید از کارگروه ساماندهی مد و لباس استعلام لازم صورت پذیرد.

همچنین در این نشست طرفین مصوب کردند که از تبلیغات برندهای خارجی غیر مجاز جلوگیری شود.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
باید بر کار تبلیغات در هر حوزه با نظارت دقیق صورت گیرد