صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۸۵۰۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
سال آینده؛

گروه سلامت: رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از برگزاری کارگاه‌ مهارت‌های زندگی قرآنی در بیمارستان‌ها در سال 96 خبر داد.

محمد مهدی بحرالعلوم، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، برنامه‌های سال آینده این مرکز را تشریح و با اشاره به برگزاری بیست‌ و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت عنوان کرد: تاکنون بیش از 50 هزار نفر در این جشنواره ثبت نام کرده‌‌اند و با یک رشد 100 درصدی شرکت‌کنندگان مواجه شده‌ایم، ما برنامه‌ریزی برای این جشنواره را از فردای پایان جشنواره بیست و یکم آغاز کردیم.

بحرالعلوم تأکید کرد: همچنین با اشاره به برگزاری کارگاه‌های روش تحقیق قرآن و سلامت در بهمن‌ماه 95 گفت: ما این کارگاه‌ها را به اضافه کارگاه‌هایی با همکاری دفتر طب سنتی وزارت بهداشت در حوزه قرآن و سلامت به صورت پایلوت برگزار کردیم و در حال بررسی آنها هستیم تا با شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها بتوانیم در سال 96 آن‌ها را گسترش دهیم.

این فعال قرآنی ادامه داد: همچنین از برگزاری طرح‌ها، پژوهش‌ها و سمینارهای قرآن و طب در سال آینده حمایت‌های بیشتری به عمل آوریم. این کارگاه‌ها موجب می‌شود تا ظرفیت ما برای تربیت نیروهای پژوهشگر افزایش یافته و آنها نیز بتوانند مقالات و تحقیق‌های مؤثری را تولید کنند.

 رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به فعال شدن کارگروه‌ پژوهش کمیسیون توسعه آموزش و پژوهش عالی قرآنی در نظام سلامت عنوان کرد: در سال 95 توانستیم که پیش‌نویس سند پژوهش‌های قرآن و طب را تدوین کنیم که یک دستآورد بزرگ بود اما متأسفانه این سند تصویب نشد، ما این را پیگیری کرده و امیدواریم در سال 96 این سند تصویب شود.

بحرالعلوم همچنین از برگزاری کارگاه‌ مهارت‌های زندگی قرآنی در بیمارستان‌ها در سال 96 خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری این‌ کارگاه‌ها در بیمارستان‌ها را امسال آغاز کردیم که جلسات آن به طول انجامید امیدواریم بتوانیم این کارگاه‌ها را در بهار 96 برگزار کنیم. 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
برگزاری کارگا‌ه‌ها توسعه و با برنامه ریزی انجام شود
ناشناس
|
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
برپایی کارگاه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی قرآنی اقدامی خوب و تاثیر گذار است