صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۸۵۰۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
در آستانه سال نو؛

گروه فعالیت‌های قرآنی: در آستانه سال نو، فینال جشنواره تلاوت‌های مجلسی ویژه نوجوانان شهرستان کاشان و شهرستان‌های تابعه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در آستانه سال نو و آغاز فصل بهار، مرحله فینال جشنواره تلاوت‌های مجلسی ویژه نوجوانان شهرستان کاشان و شهرستان‌های تابعه شام‌گاه 27 اسفندماه در مسجد القرآن شهرستان کاشان برگزار شد.

همچنین، مهدی عراقی، قاسم بختی از آران و بیدگل، محمدحسین ابن علی، محمدرضا محلوجی، حمید حکیمی نژاد از کاشان، محمدحسین شعبانی از یزدل و محسن آخوندی از کاشان قاریان راه یافته به این مرحله از جشنواره بودند که هر کدام به مدت هشت دقیقه به تلاوت پرداختند.

همچنین، در این مراسم قرآنی و معنوی، مهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی قرآن کریم نیز به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید از سوره‌های مبارکه مزمل، اعلی و بلد پرداخت که با استقبال فراوان حضار در مراسم نیز رو به رو شد.

در پایان برگزاری این جشنواره قرآنی نیز با اعلام نظر و رأی اساتید و حضار در مراسم، محمدحسین ابن علی از از شهرستان کاشان به عنوان قاری نوجوان برتر منطقه کاشان و آران و بیدگل معرفی شد.

یادآور می‌شود، فینال جشنواره تلاوت‌های مجلسی ویژه نوجوانان شهرستان کاشان و شهرستان‌های تابعه از سوی مؤسسه حاملان وحی و دارالقرآن حوزه شهید فهمیده کاشان در محل مسجد القرآن شهرستان کاشان برگزار شد.






نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید مهدی
|
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
سلام
من توی برنامه بودم واقعا عالی بود
دست استاد رحیمی درد نکنه که برای جلسه زحمت بسیار کشیده بود