صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۹۳۶۱۸
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: تا کنون هیچ پویش قرآنی با این ظرفیت را نداشته‌ایم و امسال با همکاری با سازمان زیباسازی برای اولین بار تعداد بسیاری از سازه‌های تبلیغاتی در خدمت انعکاس این رویداد بزرگ قرار گرفت آن هم نه به‌صورت تبلیغات مستقیم بلکه با نمایش مفاهیم قرآنی با محوریت سبک زندگی قرآنی.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در گفت و گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، بیان کرد: یکی از ارزشمندترین اتفاقاتی که در سی و چهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم رخ داد و به نظر من به اندازه خود مسابقات اهمیت دارد تعامل و هم افزایی است که بین مجموعه‌های مختلف متولیان برنامه‌های فرهنگی و قرآنی کشور اتفاق افتاده که چنین رویدادی کم نظیر است.

وی ادامه داد: شاید در خارج از مجموعه مسابقات، این سازمان‌ها با یکدیگر تعامل دارند اما این تعامل به صورتی که در مسابقات مشاهده می‌کنیم نیست زیراکه اکنون سازمان‌های؛ آموزش و پرورش، بهزیستی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و جامعة مصطفی عالمیه، اوقاف و امور خیریه، خود را میزبان این مسابقات می‌دانند حتی مجموعه‌های سازمان صدا و سیما و ارشاد که در انعکاس این مسابقات تعامل دارند نیز خود را میزبان مسابقات می‌دانند که اگر این نهادها با جدیت و تمام قوا وارد عمل نمی‌شدند هیچ وقت مسابقات به این شکل برگزار نمی‌شد و این خود اقدام و تعامل بسیار ارزشمند بود که امیدواریم در تمام عرصه‌ها فرهنگی، سیاسی، اقتصادی کشور نیز این تعامل برقرار شود که قطعاً منجر به نتیجه بهتر و حداقل کم شدن هزینه‌ها خواهد شد.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: اگر این هم‌افزایی صورت نگیرد نمی‌توانیم از امکاناتی که داریم به نحو احسن استفاده کنیم و این تعامل سبب بروز اتفاقات دیگری نیز شده و اتفاقی که به‌صورت منحصر به فرد در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات رخ داده این است که به دلیل مشارکتی که از حوزه‌های مختلف گرفتیم موفق شدیم تا زمان کافی پیدا کنیم تا با همکارانمان در بخش‌های مختلف یک کار اثر گذاری را در بخش اطلاع رسانی داشته باشیم که نتیجه همین جریانی است که تحت عنوان پویش یک کتاب یک امت این روزها در فضای مجازی و تبلیغات محیطی مخصوصا در شهر تهران می‌بینیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار کرد که تا کنون هیچ پویش قرآنی با این ظرفیت را نداشته‌ایم و امسال با همکاری با سازمان زیباسازی برای اولین بار تعداد بسیاری از سازه‌های تبلیغاتی در خدمت انعکاس این رویداد بزرگ قرار می‌گیرد آن هم نه به‌صورت تبلیغات مستقیم بلکه با نمایش مفاهیم قرآنی با محوریت سبک زندگی قرآنی طراحی و اجرا شده است.

زینب رحیمی