صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۹۴۰۲۳
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
فرهنگسرای گلستان برگزار می‌کند؛

گروه ادب: مسابقه کتابخوانی «بصیرت حسینی» همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و به مناسبت فرخنده میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) توسط کتابخانه فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی - هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، این مسابقه کتابخوانی به زندگی و شخصیت حضرت امام حسین (ع) بر پایه کتاب «حماسه حسینی» نوشته استاد شهید مرتضی مطهری اختصاص دارد که از نهم تا 25 اردیبهشت ساعت 9 تا 20 با هدف ارتقای شناخت مخاطبان با سیره امامان معصوم(ع) و همچنین ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

دوستداران کتاب و کتابخوانی تا 25 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند پاسخ‌های درست خود را به واحد کتابخانه گلستان تحویل دهند؛ به قید قرعه، جوایزی به برندگان تعلق بگیرد.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت کاربرگ‌های مسابقه به یکی از مراکز فرهنگی هنری و کتابخانه‌های منطقه 8 و یا به واحد کتابخانه فرهنگسرای گلستان به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 77827730 تماس بگیرند.