صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۸۷۸۷۳
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

گروه اجتماعی: نایب رییس انجمن مسیر آرامش جوانان سلماس گفت: نمایشگاه توانمندی های جوانان و زنان سرپرست خانوار سلماسی همزمان با دهه فجر در این شهرستان اغاز بکار کرد.

راحله فخرآذر نایب رییس انجمن مسیر آرامش جوانان سلماس در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی،‌با تبریک ایام دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت: انجمن مسیر آرامش جوانان سلماس در جهت حمایت از تولیدات خانگی بانوان خانه دار و زنان سرپرست خانوار این شهرستان اقدام به برپایی نمایشگاه توانمندی های این بانوان بمناسبت دهه فجر در سلماس نموده است.

فخرآذر بیان کرد: این نمایشگاه در 17 غرفه و توسط بانوان سرپرست خانوار،‌جوانان جویای کار و نیز مادران دارای فرزندان معلول در مجموعه تاریخی حمام شیخ این شهرستان برپا شده و تا 22 بهمن ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تمامی اثار موجود در این نمایشگاه هنر بانوان و جوانان جویای کار سلماسی است که انها را ساخته و به فروش می رسانند, افزود: کاموابافی، نمددوزی، چرم دوزی، نقاشی های ابتکاری روی چوب، گل های کاغذی،‌مجسمه بافی، عرقیات و ترشیجات خانگی، فرش و قالیبافی، پرورش گلهای آپارتمانی و ... از جمله صنایع دستی و محصولات ارائه شده در این نمایشگاه می باشد که با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسند.

نایب رییس انجمن مسیر آرامش جوانان سلماس با دعوت از مردم این شهرستان برای حضور در این نمایشگاه و خرید از این محصولات، تصریح کرد: استقبال مردم عزیز شهرستان از این نمایشگاه موجب توانمندسازی هرچه بیشتر این بانوان و ایجاد بازار فروش برای محصولات این خانواده ها و برقراری نمایشگاه تا اسفندماه در این محل خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتظارات بیشتری از ادارات و سازمانهای دولتی برای کمک به برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه داشتیم، اذعان کرد: امیدواریم با حمایت هرچه بیشتر مسئولین شهرستان بتوانیم گامی در راستای ایجاد فضای کسب و کار بهتر برای این خانواده های آسیب پذیر جامعه فراهم آوریم.