صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۲۵۷۳۴
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: اسامی ۱۳ نفر از داوران بنام استان جهت داوری مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف با سوابق کاری به سازمان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از استان مرکزی، اسامی داوران مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی، اعلام شد. این اساتید از استانهای تهران، قم و مرکزی برای داوری این دوره از مسابقات دعوت شدند.
حجت‌الاسلام عبدالله حسینخانی، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در این‌ باره گفت: اسامی 13 نفر از داوران بنام استان جهت داوری مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف با سوابق کاری به سازمان ارسال شد.
وی ادامه داد: 18 داور در رشته‌های مختلف داوری این دوره از مسابقات را برعهده دارند که از این تعداد 9 داور بومی و 9 داور غیر‌بومی هستند. اسامی داوران بدین شرح اعلام می‌شود؛
در رشته تجوید؛ محمدرضا ابوالقاسمی و محمدکاظم ربیعی، وقف و ابتداء؛ حیدر کسمایی و مرتضی مختاری، صحت حفظ؛ مسعود اکبری، لحن؛ مهدی رحیمی و علیرضا احمدی، صوت؛ محمدباقر نشیبا و عبدالرضا هدایتی و دعاخوانی؛ حجت‌الاسلام متانت.
در رشته تجوید بانوان؛ اعظم تشیعی‌فر و هاجر عزت‌پژوه، وقف و ابتداء؛ ماندگار مهر و میر‌شفیعی، صحت حفظ؛ مریم سعیدی، لحن؛ عائده محبی و شیما چنگی، صوت؛ ایزدی و فرخنده کریم‌زاده، دعاخوانی؛ ایزدی و عائده محبی.
سرپرست هیئات داوران در بخش آقایان حیدر کسمایی و در بخش بانوان کریم‌زاده و عزت‌پژوه هستند. همچنین ناظر سازمان در بخش آقایان محمدرسول مهدوی و در بخش بانوان فرشته اسماعیلی هستند.
انتهای پیام