صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۵۸۵۰۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
آیت‌الله دری نجف‌آبادی:

گروه فرهنگی - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین حسینی، نمایش قدرت، ولایتمداری، بصیرت و نمایش بزرگ وحدت امت اسلامی است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز چهارشنبه 2 آبان‌ماه در جلسه درس اخلاق مدیران استان مرکزی، گفت: اجتماع عظیم مسلمانان در اربعین حسینی(ع) هیچ جای جهان در طول تاریخ سابقه نداشته است به طوری که بسیاری از اقلیت‌های مذهبی نیز در این آیین شرکت می‌کنند.
وی ادامه داد: راهپیمایی اربعین حسینی(ع) نمادی برای جهان اسلام است که پیام وحدت، همگرایی و آزادی‌خواهی را در خود دارد و این مهم دشمنان را به شدت به هراس می‌اندازد.
امام جمعه اراک گفت: تامین امنیت و نظم کامل برای راهپیمایی اربعین تکلیفی مهم برای تمامی ارکان اجرایی و انتظامی و امنیتی است و باید بهترین شرایط برای زائران حسینی در این ایام فراهم باشد.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه سخنان خود انقلاب اسلامی را یادگار ارزشمند امام راحل و شهدای گرانسنگ انقلاب و دفاع مقدس دانست و گفت: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید همه برنامه‌های خود را برای نیل به اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی تدوین کنند.
وی ادامه داد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید روحیه انقلابی‌گری را در وجود خود تقویت کرده و با خلوص نیت و جلب رضایت خداوند، خدمت بی‌منت را سرلوحه امور خود قرار دهند.
امام جمعه اراک با اشاره به چهارم آبان و سالروز تاریخی سخنرانی امام راحل در اعتراض به قانون کاپیتولاسیون نیز گفت: امت آگاه ایران اسلامی از همان روز به آرمان‌های استکبار‌ستیزی و استقلال‌طلبی امام راحل گرایش پیدا کردند و امروز بعد از گذشت بیش از 50 سال همچنان پشتیبان و حامی ارزش‌های والای نهضت انقلاب اسلامی هستند.
آیت‌الله دری نجف‌‌آبادی افزود: منابع ملی کشور باید در راستای تولید، اشتغال، ارتقای بهره‌وری و تولید ناخالص ملی هزینه شود و دستگاه‌های نظارتی نیز با گسترش دامنه نظارتی و رصد خود باید از هدر رفت اموال مسلمین جلوگیری کنند و با متخلفان با جدیت برخورد کنند.
انتهای پیام