صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۶۱۵۸۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

گروه سیاست و اقتصاد- جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ایران امن‌ترین کشور منطقه است، گفت: دشمن قصد کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای نظام را دارد اما دستاوردهای انقلاب باید به درستی برای جوانان تبیین شود.

به گزارش ایکنا از زنجان، ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز 14 آبان‌ماه در مراسم یادواره شهدای دانش‌‌آموز استان زنجان، اظهار کرد: بیان دستاوردهای نظام، در این برهه از زمان که دشمنان به دنبال تخریب چهل‌سالگی انقلاب است، اهمیت ویژه‌ای دارد.
وی با اشاره به اینکه نسل جوان امروزی دوران انقلاب و دفاع‌مقدس را درک نکرده‌اند، ابراز کرد: پس لازم است این دستاوردها به درستی برای جوانان تبیین و روشنگری شود و بهترین مکان برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی مدارس و دانشگاه‌ها هستند.
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به تلاش‌های دشمنان برای بی‌ارزش و کمرنگ جلوه دادن خدمات انقلاب اشاره کرد و گفت: برخی در توسعه این موارد از طریق رسانه‌های معاند، شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی پیشتاز هستند.
وی با بیان اینکه انسان دارای دو بعد جسمی و معنوی است، ادامه داد: دشمن از طریق رسانه‌ها و ماهواره‌ها بعد روحانی جوانان و خانواده‌ها را نشانه گرفته است و می‌خواهد خدمات متقابل نظام را زیر سئوال ببرد.
طهماسبی خاطرنشان کرد: نسل جوان باید با مطالعه خاطرات خاندان رژیم پهلوی، قبل و بعد از انقلاب را مورد مقایسه قرار دهند، فیلم «یتیم‌خانه ایران» گوشه‌ای از تاریخ قبل از انقلاب ایران را روایت می‌کند که باید این آثار فاخر را دید و به اهمیت و جایگاه انقلاب پی برد.
وی به مشکلات کنونی کشور اشاره کرد و افزود: ما نمی‌گوییم در کشور مشکل اقتصادی نداریم، تحریم‌های آمریکا بر ما اثر نگذاشته است، اما باید بدانیم ارتقای منزلت زن، محرومیت‌زدایی، سازندگی و بهداشت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
این مسئول یادآور شد: دشمن علیه ایران جنگ‌ رسانه‌ای خود را آغاز کرده است که دانش‌آموزان باید آگاه باشند؛ امروز ایران یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه است که این دستاورد انقلاب اسلامی، مقاومت و فرهنگ ایثارگری به‌شمار می‌آید.
انتهای پیام