صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۷۸۴۹۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

کانون خبرنگاران نبأ _ گفتمان دينی مهدويت و انتظار به همت اداره تبليغات اسلامی رباط کريم روز گذشته، 7 بهمن در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ منوچهر جليلی، دبير اجرايی گفتمان‌های دينی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، گفت: گفتمان دينی با موضوع مهدويت و انتظار در مدارس حضرت زينب(س) و ام ائمه(ع) با حضور خانواده دانش‌آموزان برگزار شد.
حجت‌الاسلام افشار، کارشناس مذهبی و سخنران اين گفتمان دينی، با بيان اين که يکی از ضروری‌ترين نيازهای نسل نو، آشنا کردن آن‌ها با فرهنگ مهدويت و انتظار است، بیان کرد: فرزندان‌مان بايد بدانند حضرت مهدی(عج) امامی است که خداوند برای بشريت تعيين کرده و سعادت اخروی آن‌ها در گرو اعتقاد و التزام به امامت اوست.
وی افزود: اولين هدفی که ما در انتقال فرهنگ مهدويت به دنبال تأمين آن هستيم، سعادتمند شدن فرزندانمان در آخرت است. زيرا سعادت اخروی نسل نو، با اعتقاد به امامت امامی که الآن در غيبت بوده و دسترسی به او برای ما ممکن نيست، گره خورده است.
جليلی تصريح کرد: ترويج فرهنگ مهدويت در بين دانش‌آموزان، رفع شبهات اعتقادی و فكری، تقويت باورهای دينی و تربيت منتظران واقعی و پاسخگويی علمی و كاربردی از اهداف برگزاری اين گفتمان بود.
اين گفتمان با پرسش و پاسخ از سوی شرکت‌کنندگان پايان يافت.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام