صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۰۳۰۶۲
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲

گروه سیاست و اقتصاد _ امام جمعه سلطانیه گفت: بیکاری مهمترین مشکل جوانان و ایجاد اشتغال بهترین تکریم برای آنان است.

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب، امام جمعه سلطانیه امروز، ۲۳ فروردین‌ماه  در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه رونق تولید و معیشت مردم نباید تحت‌الشعاع مسائل دیگر قرار گیرد، تصریح کرد: رونق تولید و اشتغال کشور را از رکود اقتصادی خارج می‌کند.
وی با تقدیر از ارتقا و تعمیق مناسبات دولت با عراق گفت: یک راه رونق تولید ارتقای روابط با کشورهای همسایه و مورد اعتماد به جای اعتماد به اروپای عهدشکن است و توسعه صادرات در کنار ارتقای کیفیت کالاها می‌تواند روند اقتصاد را بهبود بخشد.
حسینی‌نسب با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و با بیان اینکه حضرت علی اکبر (ع) الگوی جوانان مؤمن و انقلابى است، افزود: توجه به نیازها و مشکلات جوانان و ایجاد اشتغال بهترین راه تکریم جوانان است.
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه آمار و ارقام و نرخ بیکاری و اشتغال ارائه شده از سوی دولت دقیق نیست، چرا که اولا در ایجاد اشتغال وعده دولت محقق نشده و ثانیا به خاطر تعطیلی قسمتی از شرکت‌ها برخی بیکار هم شده‌اند و ثالثا کار یک ساعته و امثال آن اشتغال محسوب نمی‌شود، افزود: بیکاری مهمترین مشکل جوانان شهرستان سلطانیه و ایجاد اشتغال از مطالبات آنان است.
وی با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی تصریح کرد: این اقدامات ارزش‌ها و فضائل سپاه را کم نمی‌کند و این اقدام به خاطر سیلی‌هایی است که آمریکا از سپاه خورده است.
حسینی‌نسب با بیان اینکه علت خصومت آمریکا با سپاه، مقابله نظامی و سیاسی سپاه با دشمنان است، بیان کرد: این اقدام آمریکا به ضرر او خواهد بود چراکه سپاه ضربه‌گیر محکم و استوار در مقابله توطئه‌ها و تحریم‌های آمریکا است. همان‌طور که در دهه نخست انقلاب، کودتاها و آشوب‌ها و تحمیل جنگ توسط سپاه خنثی شد و در دوران تحریم هم سپاه با ساخت پالایشگاه‌ها، راه‌آهن، جاده‌سازی، سدسازی و در آخرین شاهکار با خودکفائی بنزین شعله کار و تولید را در کشور روشن نگه داشت.
خطیب نماز جمعه سلطانیه با اشاره به اقدامات خصمانه و توطئه‌گرانه آمریکا در منطقه و ایجاد گروه‌های تروریستی یاد آور شد: سپاه و بسیج، جهان اسلام، خاورمیانه و خلیج فارس را برای آمریکا نا امن کرده و بر مقرهای آمریکا اشراف دارد و این کار دشمن را دیوانه کرده است.
وی با بیان اینکه سپاه مانع دولت‌سازی، ملت‌سازی و افزایش امنیت صهیونیست و تجزیه جهان اسلام شده و ارتش آمریکا در مقابل نیروی قدس سپاه زمین‌گیر شده افزود: آمریکا ۷ تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کرد و اکنون هم با ۲۲ تریلیون دلار بدهی، بدهکارترین کشور دنیاست، اما با این حال ترامپ شبانه و با چراغ خاموش وارد عراق شد و لذا می‌داند که از کجا ضربه خورده است.
حسینی‌نسب با بیان اینکه سپاه در قلب ملت انقلابی جا دارد و آمریکا با جنایت و کشتار ۲۲۰ هزار نفر در هیروشیما و ناکازاکی ژاپن، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران با ۲۹۰ سرنشین و حمایت از منافقین که ۱۷ هزار ایرانی بیگناه را کشته‌اند، تروریست بین‌المللی است، افزود: ملت انقلابی، آمریکا را محور تروریسم و تروریسم‌پرور در جهان می‌داند.
وی با بیان اینکه این اقدام آمریکا باعث وحدت مردم و مسئولان و نیروی‌های نظامی شد و اما عملا باید از سپاه حمایت شود، گفت: بهترین حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سپاه، این است که لایحه fatf را که به تحریم سپاه می‌انجامد از دستور کار مجلس خارج کنند و در عین حال مجمع تشخیص هم با حفظ هوشمندی باید مانع افتادن کشور در دام fatf شود.
امام جمعه سلطانیه در ادامه با گرامی‌داشت  ۲۹ فروردین روز ارتش خاطرنشان کرد: ارتش یک نیروی توانمند و مقتدر در تمامی عرصه‌های نظامی و خدمت‌رسانی به مردم در بحران و بلایای طبیعی است.
انتهای پیام