صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۱۶۸۸۶
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

گروه اجتماعی ــ طرح حمایتی «لبخند شقایق‌ها»، با هدف تکریم و حمایت افراد نیازمند و آبرودار در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از زنجان، طرح حمایتی «لبخند شقایق‌ها»، از ابتکارات امام جماعت مسجد داودقلی زنجان است که با هدف تکریم و حمایت افراد نیازمند و آبرودار برگزار می‌شود.
درب این مسجد روزانه به مدت 15 ساعت به روی مردم باز است و انواع فعالیت‌های دینی، تربیتی و فرهنگی در آن انجام می‌شود که در عمده این فعالیت مردم و خیران مشارکت دارند.
حجت‌الاسلام علی‌اصغر ولایتی، امام جماعت و مسئول کانون خادمیاری رضوی در مسجد داودقلی زنجان در مورد طرح لبخند شقایق‌ها اظهار کرد: در این طرح بسته‌های غذایی و سبد کالا برای جامعه هدف آماده و توزیع می‌شود.
این مسئول بیان کرد: همچنین در قالب این طرح سفره‌های ساده برای اطعام افراد و نیازمندان پهن می‌شود و همین‌طور غذای گرم تهیه و در مراکزی همچون مراکز نگهداری نوجوانان بی‌سرپرست و کمپ‌های ترک اعتیاد بهزیستی توزیع می‌شود.
ولایتی با اشاره به اینکه مردم در شناسایی افراد نیازمند و حمایت از افراد آبرودار کمک‌حال این مسجد هستند، ابراز کرد: این فعالیت‌ها محدود به این دنیا نیست و اجر و ثواب معنوی و اخروی به‌همراه دارد.
وی به اطلاع‌رسانی بیشتر برای جذب کمک‌های مردمی تأکید کرد و افزود: هدف از بیان طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، رویکرد تبلیغی نیست بلکه آگاه‌سازی جامعه برای دست‌گیری از نیازمندان به‌ویژه در شرایط اقتصادی امروز است.
انتهای پیام