صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۲۵۸۲
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر مؤسسه مهد قرآنی استان زنجان گفت: دوره‌های آموزشی علوم قرآنی در مساجد ابهر آغاز شده و دوره‌های تخصصی مربیگری نیز در دستور کار قرار دارد.

پرویز حاجی‌حسنی، مدیر موسسه مهد قرآنی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: مهد قرآن استان زنجان فعالیت جدی خود را در شهرستان ابهر در مسجد باب‌الحوائج، امامزاده سید اسماعیل(ع) و مسجد امام حسین(ع) آغاز کرده است.
وی ادامه داد: در این اماکن مقدس، علوم قرآنی از پیش‌دبستانی تا بزرگسالی آموزش داده می‌شود و در حال حاضر آموزش حفظ، مفاهیم، روخوانی و روانخوانی آغاز شده و برگزاری دوره مربیگری تجوید، صوت و لحن و آموزش پیش‌دبستانی در دستور کار قرار دارد.
مدیر مؤسسه مهد قرآنی استان زنجان به برپایی دوره‌های پیش‌دبستانی اشاره کرد و گفت: در این دوره آموزه‌های دینی و قرآنی با استفاده از کتاب‌هایی که آموزش و پرورش در اختیار ما قرار داده است، ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: این نونهالان پس از پایاین دوره پیش‌دبستانی رها نمی‌شوند و حتی در مدرسه نیز به سراغ آن‌ها می‌رویم و در بین سایر دانش‌آموزان از آن‌ها سئوالات قرآنی می‌پرسیم و از این طریق سایر همسالان آن‌ها نیز به قرآن تشویق می‌شوند.
حاجی‌حسنی با اشاره به اینکه اساتید دوره‌های آموزشی، شخصیت‌های کشوری و بین‌المللی هستند، بیان کرد: گواهینامه‌های این دوره‌ها نیز دارای اعتبار کشوری است.
وی بیان کرد: مسابقات قرآن از 21 تا 24 مردادماه در گلپایگان برگزار می‌شود که امسال 10 نفر از استان زنجان در رشته حفظ در این مسابقات شرکت کردند.
انتهای پیام