صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۲۱۱۶
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸
مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور:

مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اردوهای جهادی می‌تواند نقش پررنگی در شناسایی و مرتفع ساختن مسائل اجتماعی داشته باشد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بهزیستی، غلامرضا فروغی در جلسه هماهنگی اردوهای جهادی شهرستان بردسیر با تاکید بر تقویت رویکرد همگرایی در موضوع توانمندسازی گروه های تحت حمایت گفت: به فعلیت درآوردن استعدادهای بالقوه به وجد آورنده سرمایه های اجتماعی- اقتصادی است .

وی با اشاره به اردوهای جهادی در حوزه مسائل اجتماعی اظهار داشت: اردوهای جهادی در عرصه های گوناگون به ویژه در حوزه مسائل اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است که می تواند نقش پررنگی در شناسایی و مرتفع ساختن مسائل اجتماعی داشته باشد .

در ادامه رئیس بهزیستی بردسیر در این جلسه با تشریح وضعیت افراد دارای معلولیت و همچنین آموزش های انجام شده توسط کارشناسان بهزیستی در حوزه مسائل اجتماعی در گلزار گفت: کارگروه علمی تخصصی در حوزه مسائل اجتماعی و کاهش معلولیت ها در این شهر تشکیل می شود .

محمد مهدی مسجدی در ادامه ریشه معضلات اجتماعی را در عدم آگاهی خانواده ها در حوزه مسائل اجتماعی عنوان کرد وگفت: تربیت صحیح کودکان، آموزش و ارتقاء دانش خانواده باید در اولویت و اهم فعالیت های این سازمان قرار گیرد.

ترک زاده بخشدار گلزار در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت موجود شهر گلزار گفت: باید از ظرفیت های موجود برای رفع محرومیت ها در بخش های کمتر توسعه یافته استفاده شود .

وی اظهار کرد: ایجاد اشتغال خرد و ارائه تسهیلات بانکی به مددجویان می تواند راه حل مناسبی برای توانمندسازی مددجویان بخش گلزار باشد.

انتهای پیام