صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۳۹۶۷
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵

کانون خبرنگاران نبأ _ سرپرست تبلیغات اسلامی رباط کریم، در نشست هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی و تبلیغی مساجد، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای اشاعه ارزش‌های دینی و چراغ راهی برای روشن‌بینی نسل جوان است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا؛ نبأ، حجت‌الاسلام ناصر حیدری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، 30 شهریورماه در نشست هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی و تبلیغی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند و گران‌بهایی است که نباید اجازه داد یاد و خاطره شهدا در بین مردم به‌ویژه نسل‌های بعد انقلاب به فراموشی سپرده شود.
وی، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، افزود: سهل‌انگاری در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت با ضربه‌زدن به اصل نظام برابر است چرا که پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس

فرهنگ ایثار و شهادت بنا نهاده شده است.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم، تصریح کرد: دفاع مقدس سند افتخار ملت ایران است و باید در گرامیداشت آن هرچه در توان هست به‌کار گیریم و با اجرای برنامه‌های ارزشی و فاخر دین خود را به شهدا و رزمندگان این دوران به‌خوبی ادا کنیم.
در ادامه، هر یک از مدیران کانون‌های فرهنگی و تبلیغی تحت پوشش اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم برنامه‌های خود را به این مناسبت اعلام کردند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام