صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۴۵۹۸
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
حجت‌الاسلام احمدی شاهرودی:

گروه سیاسی ــ نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خواستار فراهم شدن زمینه استفاده از ثمرات حوزه‌های علمیه از سوی دولت شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام و المسلمین احمدی شاهرودی که در هفتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری سخن می‌گفت با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی شاهد تاسیس حوزه‌های علمیه و رونق گرفتن آنها بوده‌ایم، از دولت خواست از طلاب تربیت شده در حوزه‌های علمیه در دستگاه‌های اجرایی و به‌خصوص وزارت آموزش و پرورش استفاده شود.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود از رئیس قوه قضائیه خواست با نظارت دقیق بر روند دادگاه‌هایی که با عنوان دادگاه مفسدان اقتصادی برگزار می‌شود، اتقان احکام این دادگاه را تضمین کند تا حقی از کسی ضایع نشود.

حجت‌الاسلام احمدی شاهرودی همچنین از رئیس مجلس شورای اسلامی خواست مانع دخالت نمایندگان این مجلس در کار مدیران اجرایی شود تا استقلال قوا حفظ گردد.

ایشان همچنین از شورای نگهبان خواست در بررسی صلاحیت نمایندگان به موضوع دخالت آنها در کار مدیران اجرایی نیز توجه کند تا از این امر ناشایست پیشگیری شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسلامیان، نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری، سخنران بعدی بود که با اشاره به اینکه متأسفانه برخی از مسئولین نگاه‌شان برای اداره کشور به خارج است،گفت: روشن است که تا ما صد در صد دنباله رو دشمنان نباشیم و در مقوله جهانی شدن غرق نشویم دشمنان قانع نمی‌شوند و اگر ما در یک موضوع از آنها تبعیت کنیم باید در همه شئون از آنها تبعیت کنیم.

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به مشکلات اقتصادی که مردم با آنها رو به رو هستند اشاره کرد و گفت: شایسته نیست که ما از کنار مشکلات مردم بی‌تفاوت عبور کنیم.

وضعیت فرهنگی جامعه،به خصوص موضوع حجاب و نیز وضعیت حاکم بر فضای مجازی موضوعات دیگری بودند که حجت‌الاسلام والمسلمین اسلامیان در سخنان خود به آنها اشاره کرد و خواستار نظارت و برخورد جدی با معضلات موجود در این عرصه‌ها شد.

انتهای پیام