صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۴۸۳۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
نظرسنجی‌ها نشان داد؛

گروه هنر ــ شبکه‌های یک، سه و پنج به ترتیب اولویت اصلی مردم برای تماشای برنامه‌های مرتبط با خانواده هستند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، براساس نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، درمجموع ۴۶ درصد از پاسخگویان پیگیر برنامه‌ها و مطالب مربوط به خانواده از سیمای جمهوری اسلامی یا سایر رسانه‌ها هستند که از این میزان ۳۳.۵ درصد پاسخگویان فقط از سیمای رسانه ملی و ۵.۷ درصد فقط از سایر رسانه‌ها و ۶.۸ درصد هم از سیمای رسانه ملی و هم سایر رسانه‌ها برنامه‌ها و مطالب مربوط به خانواده را پیگیری می‌کنند. بر این اساس، میانگین مدت تماشای برنامه‌ها و مطالب مربوط به خانواده از رسانه ملی در بین پاسخگویان ۲۳ دقیقه در شبانه‌روز و میانگین مدت پیگیری این مطالب از سایر رسانه‌ها ۷ دقیقه در شبانه‌روز است.
در این نظرسنجی، پاسخگویان برنامه‌ها و مطالب مربوط به خانواده را با آمار ۱۷.۶ درصد از شبکه یک، ۹.۲ درصد از شبکه سه و ۷.۲ درصد از شبکه پنج سیما دنبال می‌کنند و ۵.۷ درصد از طریق شبکه‌های اجتماعی پیگیر آن هستند.
انتهای پیام