صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۷۳۴۸
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه زنجان به برخورد با مفسدان تأکید کرد و گفت: اقدام قاطع دستگاه قضایی امیدواری در جامعه را افزایش داده است.

به گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار کرد: اگر فساد اقتصادی در جامعه زیاد شود، این موضوع نارضایتی مردم را در بر دارد و مردم احساس می‌کنند عدالت رعایت نمی‌شود‌.

این مسئول به برخورد قضایی و قاطع با مخلان اقتصادی تأکید کرد و گفت: برخورد با مفسدان امیدواری در جامعه را افزایش می‌دهد و آن ها را به نظام خوشبین می‌کند و این نکته بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه زنجان، توانمندسازی واحدهای تولیدی، بازگرداندن هزاران هکتار از اراضی که غصب و تصرف شده بود، برگرداندن میلیاردها تومان فرار مالیاتی به مسیر اصلی و مبارزه با مفسدان اقتصادی دانه‌درشت‌ها، فساد، رانت و تبعض را از جمله اقدامات مؤثر قوه قضائیه عنوان کرد.

وی به ۲۶ آبان، روز کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: در این ارتباط نیز رهبری نگرانی و دغدغه خود را اعلام کردند و به این مهم اشاره داشتند که امروز کتاب‌خوانی و علم‌آموزی، نه تنها یک وظیفه ملی بلکه واجب دینی محسوب می‌شود و برای یک ملت خسارتی بزرگ است که افراد آن با کتاب و کتاب‌خوانی سروکار نداشته باشند.

خاتمی به لزوم بهره‌گیری از الگو، منش و زندگانی پیامبر اکرم(ص) تأکید کرد و گفت: بهره‌گیری از روش و شیوه زندگانی ایشان می‌تواند در زندگی تک‌تک افراد نتیجه مثبتی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام