صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

بازار

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۱۴۵۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

دیگر رسانه‌ها ــ اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از را‌ه‌اندازی سامانه مدیريت تراکنش‌هاي پذيرندگي(شاپرک) خبر داد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، با توجه به حجم بالای پیامک هاي واريز در زمان سيکل کاري پايا و نارضايتي برخي از مشتريان، بانك قرض الحسنه مهر ايران نسبت به ارسال پيامك تجميعي اقدام و ابزار لازم به منظور مشاهده و دسترسي به ريز تراكنش ها را در اختيار مشتريان قرارداد.
بر این اساس اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات این بانک نسبت به فعال سازی «سامانه مديريت تراکنش ها» با امکاناتي نظير مشاهده ريز تراكنش ها به صورت روزانه، ماهانه و ساليانه و همچنين اخذ گزارش مديريتي و داشبورد پذيرندگي به آدرس ذيل اقدام نموده است:
https://transactiondetails.qmb.ir
همچنین سامانه مذکور در پورتال بانک (www.qmb.ir) واز مسیر «بانکداری الکترونیك – سايرخدمات - ريزتراكنش هاي شاپركي مشتريان» نيز در دسترس قرارگرفته است.

انتهای پیام