صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۶۳۶۰
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار سلطانیه گفت: مردم‌سالاری دینی از اصول اساسی انقلاب اسلامی ایران است و اکنون برای شکست توطئه‌های دشمنان باید راه‌شناسی و دشمن‌شناسی در جامعه افزایش یابد.

به گزارش ایکنا از زنجان، حسین رحمانی‌هزاررود، فرماندار سلطانیه، سه‌شنبه، ۳ دی‌ماه در نشست هماهنگی بزرگداشت سالروز 9 دی در این شهرستان، اظهار کرد: پایداری این انقلاب شکوهمند به مدت بیش از چهار دهه، مبتنی بر مردمی بودن آن است؛ چرا که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، از لحظه شکل‌گیری جریان انقلاب همواره با اندیشه ایثارگرایانه خود سعی بر آن داشته‌اند تا درخت انقلاب را روز به روز تناورتر سازند.

وی با اشاره به تحکیم آرمان‌های امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی، در طول چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: با پیروی از ولایت فقیه و حفظ ارزش‌های این انقلاب مردمی، دشمن هرگز نخواهد توانست آرمان‌ها و اهداف کشور عزیزمان ایران را مورد هدف قرار دهد.

رحمانی تأکید کرد: مقوله بصیرت باید در تمامی لایه‌های جامعه جریان داشته و همگان با هدف‌شناسی، راه‌شناسی و دشمن‌شناسی بر اهداف شوم دشمنان نسبت به براندازی این نظام الهی حساسیت داشته باشند.

وی با تأکید بر این مطلب که فلسفه شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر از بین بردن رژیم شاهنشاهی و تشکیل حکومتی از جنس مردم‌سالاری دینی بوده است، ادامه داد: بدین ترتیب واژه‌ای تحت عنوان رعیت، در انقلاب اسلامی ایران به شهروندی دارای کرامت تبدیل شده است.

رحمانی‌هزاررود اضافه کرد: در راه دستیابی به اهداف متعارف و بلندبالای این نظام، یقیناً موانعی همچون بدخواهی، تحریم، جنگ و ... دشمنان قسم خورده وجود دارد؛ بنابراین بایستی با تمسک به روحیه وحدت و انسجام میان مردم و مسئولان و بالا بردن سرمایه اجتماعی، اینگونه موانع را از سر راه برداشت.

وی تأکید کرد: بایستی از تعصبات بیجا و افراطی پرهیز و همواره روحیه اتحاد و انسجام را حفظ کرد؛ چرا که هر لحظه تهدید دشمن پابرجا بوده و نفاق و چندگانگی می‌تواند مقاصد شوم دشمنان را بیشتر به کرسی عمل بنشاند.

فرماندار سلطانیه، گفت: در اغتشاشات اخیر شاهد آن بودیم که با حرکت و ایستادگی متحدانه مردم در مقابل بدخواهان نظام و کشور، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش نمود یافت، به‌طوری که مردم با راهپیمایی علیه دشمنان، پشتیبانی از نظام و ولایت فقیه را بار دیگر به اثبات رساندند.

وی تصریح کرد: عبور قدمت انقلاب اسلامی از مرز چهل سالگی از سویی و وقوع اغتشاشات اخیر از سوی دیگر باید مسئولان را بر آن دارد تا برنامه‌های نهم دی‌ماه و دهه فجر سال جاری، باشکوه‌تر و مؤثرتر از سال‌های پیشین برگزار شود تا از این طریق بار دیگر پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان نظام داده شود.

انتهای پیام