صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۶۹۸۹۷
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

گروه اجتماعی ــ معاون، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه این اداره ۷ برنامه محوری برای ایام فاطمیه در نظر گرفته است، گفت: در این ایام ۷۰۰ مبلغ به مناطق مختلف استان اعزام می‌شوند.

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام یوسف اماملو، عصر دوشنبه، 16 دی‌ماه در جلسه ستاد اجرایی ایام فاطمیه اظهار کرد: ایام فاطمیه با هفتمین روز شهادت سردار سلیمانی مقارن شده و در این رابطه 7 برنامه از طرف تبلیغات اسلامی اجرا خواهد شد.

وی ابراز کرد: یکی از این برنامه‎ها تجمع بزرگ فاطمی است که با محوریت هیئت‌های مذهبی اجرا می‌شود و حضور پرشور مردم در آن پیش‌بینی شده تا عشق و اردات خود را به این بانوی بزرگ اسلام و فرزندان رشیدی که از این مکتب برخاستند، نشان دهند.

معاون، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان زنجان به برنامه نواختن زنگ فاطمی در مدارس استان اشاره کرد و گفت: این برنامه در 100 مدرسه با محتوای ایام فاطمیه متناسب با این گروه سنی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری شب شعر در ایام فاطمیه خبر داد و افزود: این برنامه با همکاری کانون مداحان اجرا می‌شود که شعرا و مادحین اشعاری را در وصف بانوی نمونه عالم و مضامین مذهبی و حماسی می‌خوانند.

اماملو همایش مادرانه و اجتماع بانوان فاطمی را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد و گفت: ۷۰۰ نفر مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان زنجان اعزام می‌شوند که در مجموع 2000 نفر ساعت خواهد شد.

وی با تأکید به برگزاری گفتمان دینی با محتوای غنی بیان کرد: این گفتمان‌ها با محوریت سبک زندگی اسلامی، تربیت فرزند، آئین همسرداری و حجاب و عفاف از دیدگاه حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود.

معاون، فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه فضاسازی شهر باید متناسب با ایام فاطمیه باشد، تصریح کرد: حضرت زهرا (س) در همه شئون زندگی فردی و اجتماعی باید الگوی بانوان باشد.

انتهای پیام