صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۰۱۰۹
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰

گروه بین‌الملل ــ تشکل فرهنگی صیانه (خواهران افغانستان) با انتشار بیانیه‌ای، از اقدام امریکا نسبت به ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی ابراز انزجار کرد.

به گزارش ایکنا؛ متن این بیانیه به شرح ذیل است:
روح مطهر سردار بزرگ سپاه اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه 13 دی ماه در جوارِ روح مقدس سیدالشهدا(ع) و ارواح طیبه شهدا آرام گرفت.

سردار شهیدعمر پربرکت خود را در راه دفاع از اسلام و مظلومان منطقه گذراند و پس از عمری مجاهدت خالصانه از سوی خبیث‌ترین اشرارِ زمان به مقام والی شهادت و به آرزوی دیرینه خویش (شهادت) نائل آمد و به کاروان مطهر شهدا پیوست.

خط پرافتخار مقاومت مدیون رشادت‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر سردارِ شهید است. با ریخته شدن خون پاکشان، مقاومت به عنوان مکتب ادامه خواهد یافت، تا تحقق ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) که عالم در انتظار اوست.

حماقت رژیم آمریکا هرچند قلب ملت‌های آزاده را به درد آورد، اما ناتوانی و زبونی و خفت خود در منطقه را آشکار و زمینه شکست و نابودی خود و حامیان جنایتکار خود را در منطقه رقم زدند. تشکل صیانه ضمن تبریک و تسلیت، شهادت پرافتخار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج ابومهدی المهندس و همراهان شهید ایشان را به محضر حضرت ولیعصر(عج) و رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم ایشان و ارادتمندان و دوستان جبهه مقاومت، از خداوند متعال علو درجات عالیه را برای شهدای عزیز مسئلت کرده و آرزومند و خواهان تحقق سریع انتقام سخت از جنایتکاران پلید و مزدوران استکبار با نابودیشان از صحنه زمین هستیم.

تشکل فرهنگی صیانه خواهران افغانستان

انتهای پیام