صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۷۵۰۲۷
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
حجت‌الاسلام چراغی‌پور:

گروه فرهنگی ــ رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ایلام با اشاره به همزمانی چهلمین روز شهادت شهید سلیمانی با ایام دهه فجر گفت: جشن‌های دهه فجر و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محدوده روزهای ۱۳ تا ۱۷ بهمن ماه برگزار شوند.

به گزارش ایکنا از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور، رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ایلام امروز هشتم بهمن ماه اظهار کرد: با توجه به تقارن چهلمین روز شهادت مظلومانه سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت جشن های دهه فجر در هفته اول برگزار و از ۱۸ بهمن ماه عمده برنامه‌ها با محوریت برنامه‌های شاد نباشند.
وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه آیین سنتی چمر ویژه چهلمین روز شهدای مقاومت و سردار دل‌ها خبر داد و گفت: این ویژه برنامه ۲۰ بهمن ماه و در شهرستان ملکشاهی برگزار خواهد شد.
رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ایلام تاکید کرد: این نهاد درصدد است تا محور برنامه‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی مردمی بوده و این محافل با حضور حداکثری مردم برگزار شوند.
چراغی‌پور با اشاره به فعالیت ۲۱ کارگروه دهه فجر در این استان از عموم مردم برای شرکت در آیین‌های بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دعوت کرد.
انتهای پیام