صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۸۰۸۰۳
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد اسامی نامزدهای منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این استان و همچنین تعداد آرای هرکدام را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، احد جمالی، رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته، سوم اسفندماه اظهار کرد: با پایان زمان رسمی رأی‌گیری در سه حوزه انتخابیه بلافاصله کار شمارش آرا آغاز شد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا مهدی روشنفکر، در حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده حجت‌الاسلام سیدمحمد موحد و در حوزه گچساران و باشت نیز غلامرضا تاجگردون حائز بیشترین آرا شدند.

وی کل آرای مأخوذه در حوزه بویراحمد و دنا را ۱۷۵ هزار و ۸۵۴ رأی دانست و ادامه داد: مهدی روشنفکر ۶۶ هزار و ۸۹۵، محمد بهرامی ۴۱ هزار و ۹۵۱، نادر منتظریان ۳۶ هزار و ۸۸، غلام محمد زارعی ۲۷ هزار و ۹۸۶ و محمد رضوان ۴۱۶ رأی را کسب کردند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حوزه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام کل آرای مأخوذه ۱۲۹ هزار و ۲۳۵ رأی و کل آرای صحیح ۱۲۶ هزار و ۹۸۶ رأی بوده، اضافه کرد: حجت‌الاسلام محمد موحد ۷۵ هزار و ۸۵۰ رأی، عدل هاشمی‌پور ۴۷ هزار و ۱۷۹، فرزاد نجات‌نیا ۲ هزار و ۹۹۴، امیر همتی نژاد ۳۹۳، علیرضا سجادی ۲۳۴، پروین دانشور ۱۶۹، سپهدار عبدپور هزار و 806، عنایت‌الله واحدی منش ۵ و امیر حسین برخه صفر رأی را کسب کردند.

جمالی با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه گچساران و باشت، کل آرای مأخوذه ۷۷ هزار و ۸۴۱ رأی و کل آرای صحیح ۷۶ هزار و ۵۲۸ رأی بوده، یادآور شد: غلامرضا تاجگردون ۳۸ هزار و ۴۲۲ رأی، سیدقدرت‌الله حسینی بحرینی ۲۱ هزار و ۴۱۴، اردلان زینل زاده ۸ هزار و ۹۷۷ رأی و هومان عسکری ۷ هزار و ۶۳۷، میلاد گرجی‌زاده ۷۸ و بهنام همتی صفر رأی را کسب کردند.

انتهای پیام