صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۰۱۹۴۴
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
امام جمعه شهر علی‌اکبر بیان کرد:

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرفیان با بیان اینکه مکتب امام(ره) سرمایه‌ای بزرگ است که ملت ایران توانست با کمک این سرمایه در مقابل سنگین‌ترین توطئه‌ها ایستادگی کند، گفت: امام راحل توانست با سلاح ایمان و توکل بر خدا، ملت ایران را از چنگال طاغوت، بردگی و ستم نجات دهد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرفیان، امام جمعه شهر علی‌اکبر، 9 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرارسیدن ۱۴ خردادماه، سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره)، گفت: امام راحل یک مرد الهی و حجت خدا در دوران معاصر بود که توانست با سلاح ایمان و توکل بر خدا و با اعتماد به مردم، این ملت بزرگ و ستمدیده را از چنگال طاغوت، بردگی و ستم نجات دهد.

وی با بیان اینکه مکتب امام(ره) سرمایه‌ای بزرگ است که ملت ایران توانست با کمک این سرمایه در مقابل سنگین‌ترین توطئه‌ها ایستادگی کند، ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری شخصیت امام راحل عزیز ما حقاَ و انصافاَ بعد از پیامبران خدا و اولیاء معصومین(ع) با هیچ شخصیت دیگری قابل مقایسه نبود.

امام جمعه شهر علی‌اکبر عقلانیت، معنویت و عدالت را سه بعد اصلی مکتب امام خمینی(ره) دانست که مکتب امام(ره) را ماندگار کرد و ضامن پیروزی ملت انقلابی ایران بود.

اشرفیان گفت: بعد از امام راحل، هدایت کشتی انقلاب در تلاطم فتنه‌ها و حوادث به دست خلف صالح امام، مقام معظم رهبری است که بحمدلله بعد از ۴۰ سال، علی‌رغم انواع کینه‌توزی‌ها، فتنه‌ها، تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان، هم‌اینک این انقلاب با عزت و امنیت مسیر خود را با اقتدار طی می‌کند.

وی با اشاره به شروع به کار یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: پیام مقام معظم رهبری باید به عنوان چراغ راه و دستور کار نمایندگان مجلس قرار گیرد. این مجلس برآمده از شخصیت‌های کارآمد و پرتلاش است که باید برای رفع مشکلات معیشتی طبقات ضعیف جامعه و ولنگاری فرهنگی به ویژه در فضای مجازی، برنامه‌های مدون و عملیاتی داشته ‌باشند.

حسین قدس‌نیا
انتهای پیام