صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۳۹۰۷۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: پخش تلویزیونی و داوری آثار ضبط شده نمایندگان خراسان رضوی در چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن از 16 آذرماه اجرا می‌شود.

جعفر حسینی، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم در بخش آقایان به صورت تلویزیونی و با داوری زنده از امروز 15آذرماه آغاز و تا 21  همین ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: خراسان رضوی در مرحله کشوری این دوره از مسابقات، 31 نماینده دارد که از این تعداد 21 آقا و 10 نفر از بخش بانوان در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل، اذان به رقابت می‌پردازند.

حسینی بیان کرد: این دوره از مسابقات که پیش از این در استودیو صدا‌وسیمای مراکز استان‌ها ضبط شده است، از 15 آذرماه، هر روز و به مدت یک هفته از ساعت 18 تا 23 از شبکه قرآن و معارف سیما طبق زمان‌بندی هر استان پخش خواهد شد که برنامه متسابقان خراسان رضوی طبق زمان‌بندی از ساعت 19 تا 23 قرار دارد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، تصریح کرد: چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آقایان با حضور ۲۳۰ شرکت‌کننده در رشته‌های قرائت تحقیق،‌ قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، اذان، دعاخوانی و نیز رقابت بین 6 گروه تواشیح برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره از رقابت‌های مسابقات کشوری قرآن در بخش بانوان نیز طی روزهای ۱۸ تا ۲۳ آبان‌ماه به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

انتهای پیام