صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۶۳۱۴۴
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷

مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد از معرفی مجموعه‌های فعال فرهنگی اعم از کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، مؤسسات قرآنی، هیئات مذهبی و انجمن‌های اسلامی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

سعید صدیقی، مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و اینکه وضعیت یزد اکنون در شرایط بحرانی به سر می‌برد و ماه رمضان امسال نیز با اعمال محدودیت‌هایی همراه خواهیم بود، اجرای برنامه‌های مجازی یکی از اقدامات در این ماه بزرگ خواهد بود.

وی ادامه داد: در استان یزد مجموعه‌های فعال فرهنگی اعم از کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، مؤسسات قرآنی، هیئات مذهبی و انجمن‌های اسلامی در حال فعالیت هستند لذا از سوی روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد مقرر شد نسبت به معرفی این مجموعه‌ها اقدام شود.

صدیقی افزود: در این راستا از مجموعه‌های فعال دعوت خواهد شد و مصاحبه‌ای از اقدامات انجام شده و افتخارات کسب شده به عمل می‌آید.

وی ادامه داد: این اقدام که با هدف معرفی مجموعه‌های فعال فرهنگی و انتقال ارزش‌ها و تجارب ارزنده آنها به سایر همسنگران خواهد بود، در قالب کلیپ و همچنین به صورت مکتوب در ماه مبارک رمضان به سمع و نظر مردم دارالعباده خواهد رسید.

مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار امیدواری کرد: با معرفی این مجموعه‌ها بتوان قدمی هر چند کوچک در راستای انتقال ارزش‌های فرهنگی و اسلامی برداشته شود.

انتهای پیام