صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۹۸۴۱۱۰
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱

دبیر ستاد احیای امر به معروف استان اردبیل، گفت: روحیه مطالبه‌گری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم استان اردبیل تقویت‌سازی می‌شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم میرعباس‌زاده، دبیر ستاد احیای امر به معروف استان اردبیل، 23 تیرماه، در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ورزش و جوانان اردبیل، اظهار کرد: روحیه مطالبه‌گری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم استان اردبیل تقویت‌سازی می‌شود.

وی بیان کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های جوانان در حوزه‌های تخصصی و امر به معروف و نهی از منکر به خروجی‌های مثبت و قابل قبولی دست یابیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف استان اردبیل، ادامه داد: گروه‌های جوانان و سازمان جوانان در حوزه‌های مختلف همچون عفاف و حجاب می‌توانند برنامه‌های مختلفی را اجرا کرده و به تحکیم مسائل فرهنگی و پای‌بندی به این مهم در دین اسلام و مذهب شیعه بپردازند.

میرعباس‌زاده تصریح کرد: توجه به منویات مقام معظم رهبری و موضوع عفاف و حجاب و نیز نهادینه‌سازی امر به معروف و نهی از منکر جزو ضروریات اساسی بوده و بایستی مشکلات و کاستی‌ها به صورت ریشه‌ای حل شود.

وی اظهار کرد: انتظار ما از مردم این است که توجه به امر به معروف و نهی از منکر را از خود شروع و با پاسداری از خون شهدا و حفظ انقلاب و شان نظام جمهوری اسلامی ایران، این مهم را در جامعه به تثبیت برسانند.

میرعباس‌زاده تصریح کرد: تغییر دیدگاه مردم و مسئولین نسبت به این دو فریضه مهم الهی در بین مسئولان و مردم محقق شده و به همین منظور انتظار ما از دستگاه‌های اجرایی استان، همکاری و هم‌افزایی در ترویج و ارتقای این امر مهم الهی است.

انتهای پیام