صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۳۹۸۴
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
آیت‌الله صفایی بوشهری:

امام‌جمعه بوشهر با بیان اینکه عمل انسان دریایی از روح اوست، گفت: اخلاق خوش و رفتار صحیح و پسندیده مبتنی بر محبت و مهرورزی معنوی به‌عنوان ناب‌ترین هدیه الهی است؛ همان هدیه‌ای که پیامبر اسلام(ص) امانتدارش بود.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، نشست هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت به ریاست آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر و با حضور مدیران دستگاه‌های فرهنگی و دینی، امروز، ۱۹ مهرماه در مجتمع فرهنگی و پژوهشی آدینه کوی شهید مدرس منطقه ۱ شهر بوشهر برگزار شد.
 
آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در این جلسه با بیان اینکه دشمن به‌دنبال تفرقه میان شیعه و اهل تسنن است تا وحدت بین آنها را از بین ببرد پس باید تلاش شود توطئه دشمن افشا شود، گفت: عمل انسان، دریایی از روح اوست. اخلاق خوش و رفتار صحیح و پسندیده مبتنی بر محبت و مهرورزی معنوی به‌عنوان ناب‌ترین هدیه الهی است؛ همان هدیه‌ای که پیامبر اسلام(ص) امانتدارش بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بوشهر در ادامه به تحلیل شرارت‌های سردمداران خبیث جهان سلطه در منطقه خاورمیانه پرداخت و گفت: اتفاقاتی که در افغانستان افتاد به‌دلیل همین تفرقه بود و این نیرنگ آمریکاست.

وی داشتن سواد و بصیرت دینی را برای جامعه ایمانی مهم دانست و افزود: افول کشورهای ظالم به سردمداری آمریکا و اسرائیل نزدیک است و این ظالمان دارند با دست خود به حکومت‌شان پایان می دهند و به‌زودی در تمامی بخش‌ها شکست خواهند خورد.

امام‌جمعه بوشهر در پایان خواستار شد: از تمامی مراکز علمی مستقر در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، کانون‌ها و تشکل‌های دینی و اجتماعی مستقر در مساجد و رسانه‌های انقلابی و تخصصی کشورمان استدعا دارم که با راه‌اندازی پویش ملی و منطقه‌ای و بین‌المللی به تبیین آموزه‌های آسمانی کتاب نهج‌البلاغه و کتاب صحیفه سجادیه در مسیر اسلام‌خواهی و عدالت‌خواهی و خدمت‌رسانی جهادی به منظور روشنگری اقدام کنند.

سیده فردوس رضوی
انتهای پیام