صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۰۶۵۱۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹

مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله‌سوار، گفت: مسابقه کتابخوانی «بهترین کتابی که خوانده‌ام» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، شهاب ملکی، مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله‌سوار، ۲۷ مهرماه، گفت: مسابقه کتابخوانی «بهترین کتابی که خوانده‌ام» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در ۲ بخش اصلی و ویژه برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله‌سوار تصریح کرد: در بخش اصلی بهترین کتابی را که خوانده‌اید انتخاب کرده و با ذکر نام کتاب، نام نویسنده و توضیح مختصر از موضوع کتاب به صورت فایل تصویری در مدت زمان حداکثر ۳ دقیقه ضبط و به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنید.

وی ادامه داد: در بخش ویژه نیز «هر کودک، یک مدافع سلامت» شامل کودکان ۷ تا ۱۲ سال با موضوع قدردانی از مدافعان سلامت یک نقاشی به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

ملکی خاطر نشان کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ آبان‌ماه سال‌جاری، بصورت فیلم، عکس و نقاشی از طریق شماره همراه ۰۹۱۴۷۰۴۴۹۹۱ در شبکه‌های مجازی ارسال کنند.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله‌سوار، تاکید کرد: به ۱۵ نفر از منتخبات بخش اصلی و ۵ نفر از منتخبان بخش ویژه جوایزی نفیس اهدا خواهد شد.

انتهای پیام