صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۳۵۷۷۵
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

نخستین مدیر رادیو قرآن به بهانه سالروز تأسیس این شبکه، تصاویری از دیدار تعدادی از استادان، مدیران و کارکنان رادیو قرآن با آیت‌الله خامنه‌ای رئیس‌جمهور وقت را منتشر کرد.

به گزارش ایکنا، مصطفی صدرزاده، مدیر اسبق رادیو قرآن خاطره‌ای از نخستین سالروز تاسیس رادیو قرآن در ایام دهه فجر سال ۱۳۶۳ و دیدار با آیت‌الله خامنه‌ای، رئیس‌جمهور وقت، در اختیار ایکنا قرار داده است که در ادامه می‌خوانید؛

«در ابتدای این دیدار که به مناسبت اولین سالروز تأسیس رادیو قرآن در ایام الله دهه فجر سال ۱۳۶۳ شمسی انجام شد، آرم رادیو قرآن را در قاب نفیس فلزی و طلائی‌رنگ تقدیم ایشان کردم. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پس از رؤیت آن فرمودند: آرمی زیبا و گویا است.

سپس مرحوم استاد محمد غفاری به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت و در ادامه گزارشی از نحوه عملکرد این شبکه با نمایش نمودار فعالیت‌ یک‌ساله ارائه کردم. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ضمن قدردانی از مدیران و دست‌اندرکاران این رادیو و ابراز خوشحالی از این دیدار و ابراز رضایت از برنامه‌های تولیدی آن، فرمودند: «معمولاً هر روز صبح‌ها ساعتی برنامه‌های رادیو قرآن را می‌شنوم و از آن استفاده می‌کنم.»

ایشان در ادامه رهنمودها و نظرات کارشناسانه، تخصصی و علمی خویش را برای ادامه راه و تاکید بر تقویت و گسترش این رادیو ارائه کردند. 

در پایان این دیدار به خواست مدیر رادیو قرآن، عکس یادگاری با معظم له گرفته شد.

اسامی تعدادی از افراد حاضر در این مراسم، علی سیاح‌گرجی، مرحوم محمد غفاری، حبیب صحاف، مرحوم مسعود گنجه‌ای، محمد عابدینی، هادی فروزان، عباس امام‌جمعه، ضیاء حسامی، محمد سلطانی، علی فربین، محمدرضا ابوالقاسمی، سیدمحسن موسوی‌بلده، علیرضا حشمتی، حمید دربندی و مرتضی رهنما»

یادآوری می‌شود، رادیو قرآن نخستین رادیویی است كه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۶۲ با حضور مقام معظم رهبری(رئیس‌جمهور وقت) تأسیس و در روز آغاز كار، تلاوت آیت‌الله خامنه‌ای پخش شد. در ابتدا برنامه‌هایش در ساعات محدودی پخش می‌شد ولی از دی‌ماه سال ۱۳۷۶، مجدد در محضر مقام معظم رهبری و حضور جمع كثیری از استادان، قاریان و دست‌اندركاران امور قرآنی، این شبکه 24 ساعته اعلام شد.

انتهای پیام