صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۴۹۸۶۰
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

رئیس اداره موزه فاطمی با اشاره به دایر بودن خدمات بازدید از این موزه در ماه مبارک رمضان، گفت: علاقه‌مندان به بازدید از موزه فاطمی می‌توانند همه روزه در شیفت صبح با تهیه بلیط به‌صورت اینترنتی و یا حضوری از میراث فرهنگی و تاریخی این موزه بازدید کنند.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام محمدباقر مشکاتی، رئیس اداره موزه فاطمی طی سخنانی، اظهار کرد: موزه آستان مقدس فاطمی در ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ باز بوده و میزبان زائران و مجاوران بارگاه فاطمی است.

وی با بیان اینکه بستر بازدید از موزه فاطمی در ایام قدر و روزهای جمعه به جز روز شهادت امیرالمؤمنین(ع) فراهم است، گفت: در ماه مبارک رمضان که بهار قرآن و ماه نزول کلام‌الله است؛ شایسته است مؤمنین و روزه‌داران از میراث معنوی کریمه اهل بیت(ع) به‌ویژه گنجینه قرآنی بسیار ارزشمند این موزه بازدید کنند و علاوه بر حظ بصری و معنوی، از پیام و درس‌های نهفته در قرآن‌های خطی نمایش‌ یافته از قرن اول تا چهاردهم بهره‌مند شوند.

رئیس اداره موزه فاطمی تصریح کرد: بازدید از موزه برای شرکت‌کنندگان در آیین ترتیل‌خوانی نوجوانان حرم مطهر رایگان بوده و گروه‌های دانش‌آموزی، خانوادگی و دیگر علاقه‌مندان به بازدید از موزه فاطمی برای تهیه بلیط نیازی به حضور در موزه ندارند و می‌توانند با تهیه بلیط مجازی از سامانه قم تیکت از تخفیفات ۵۰ تا ۸۰ درصدی برخوردار و از موزه فاطمی بازدید کنند.

وی با اشاره به اینکه هر بلیت تا سه ماه اعتبار خواهد داشت، اضافه کرد: علاقه‌مندان برای بازدید از موزه فاطمی می‌توانند در ساعات اعلام شده به میدان آستانه، جنب درب یک حرم مطهر بانوی کرامت مراجعه کنند.

مشکاتی یادآور شد: صفحه موزه فاطمی به آدرس haramqom_museum@ در پیام‌رسان ایتا و اینستاگرام برای معرفی آثار و ارائه محتواهای مختلف در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام