صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۵۵۹۲۷
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

نهمین اهدای عضو سال‌جاری در استان یزد به نام مرحومه معصومه اسلامی نصرت‌آبادی، همسر شهید اسلامی به ثبت رسید و نجات‌بخش جان بیماران نیازمند شد.

به گزارش ایکنا از یزد، نهمین اهدای عضو سال‌جاری در استان یزد به نام معصومه اسلامی نصرت‌آبادی، همسر شهید بزرگوار عباسعلی اسلامی به ثبت رسید و نجات‌بخش جان بیماران نیازمند شد.

به گفته پورشمسی، رئیس اداره فراهم آوری اعضای دانشگاه علوم پزشکی یزد، مرحومه معصومه اسلامی نصرت آبادی57 ساله اهل و ساکن یزد که به علت خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای خود را به بیماران نیازمند اهدا کرد.

پورشمسی بیان کرد: کبد و کلیه‌های این بیمار با رضایت خانواده‌اش در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند داده شد و با فداکاری خانواده این ایثارگر نهمین اهدا عضو سال جاری در استان یزد به ثبت رسید.

به همین مناسبت، محمدصالح جوکار، نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی در پیام تسلیتی آورده است: «شهادت واژه‌ای مقدس است و بی‌شک بالاترین جایگاه‌ها نزد خداوند مربوط به شهیدانی است که در راه خدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از دین و مردم عزیزترین دارایی خود که جانشان بود را اهدا کردند.

در این بین اما جایگاه مادران و همسران شهدا که فرزندان و همسران خود را در راه تعالی اسلام فدا کردند و پس از شهادت آنها با ایمان و عزم راسخ خود،‌ تداوم بخش راه آنها در دفاع از ارزش‌های دینی و الهی بودند نیز بی‌شک در نزد پروردگار متعال بسیار ارزشمند است.

اینجانب درگذشت معصومه اسلامی همسر بزرگوار شهیدعباسعلی اسلامی را که با اهدا اعضا بار دیگر عظمت، ایثار و فداکاری خانواده معزز شهدا را اثبات کرده و به بیماران زندگی دوباره بخشید را به خانواده مکرم آن مرحومه تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال علو درجات و همنشینی ایشان با صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) را مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام