صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۸۷۹۵۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

امام جمعه ملایر با بیان اینکه اغتشاشگران و فتنه‌گران مسئول خسارت‌های وارد شده به اموال مردم و بیت‌المال هستند، گفت: مطالبه جدی مردم از مسئولان این است که با این وحشی‌گری‌ها و این فتنه‌گران برخورد جدی شود.

به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر امروز سوم مهرماه در اجتماع امت رسول‌الله ملایر که در خیابان خیام ملایر و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم صلی الله و سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: وجود ارزشمند پیامبر اکرم(ص) انقدر ارزشمند و گرانبها است که خداوند به نامش قسم می‌خورد و ایشان را رحمت للعالمین می‌نامند.

وی با بیان اینکه وجود والای رسول خدا آنقدر گرانبها بود که امیر مؤمنان علی(ع) در فراق پیامبر بسیار گریه می‌کرد، گفت: چقدر این پیامبر در طی 23 نبوت اذیت شد و می‌دانست بعد از خودش چه بر سر دین می‌آید و نگران بودند.

امام جمعه ملایر با اشاره به اغتشاشات روزهای اخیر گفت: برخی با چراغ سبز دشمنان اسلام و انقلاب عزت و امنیت را که بزرگترین سرمایه است را در معرض خطر قرار داده‌اند و کشور را می‌خواهند به سوریه و عراق دوم تبدیل کنند.

برقراری با بیان اینکه مردم سوریه نیز فریب فضای مجازی دشمن را خوردند و درگیری داخلی را راه انداختند و در برابر بشار اسد قد علم کردند، افزود: در نهایت دیدند که کلاه بزرگی به سرشان رفته است و کشورشان چند سال درگیر خشونت و مشکلات با وجود داعش بود و همین دشمنان هم امروز می خواهند این تجربه را به کشور ما تحمیل کنند.

وی با بیان اینکه امروز ملت ایران به داشتن رهبری بی‌نظیر و بی‌بدیل که نسبت به رهبرهای دنیا از هر لحاظ سر دارد به خود می بالد، گفت: ملت ایران در ادامه مسیر امام راحل و رهبری در دفاع از انقلاب ایستاده و راه امام و رهبر را ادامه می‌دهند.

امام جمعه ملایر افزود: این افتخار ماست که چنین رهبری داریم و به هیچ قیمتی این انقلاب را از دست نخواهیم داد. دوست و دشمن همه اعتراف کردند که چنین رهبری ندیدند و حتی جان کری می‌گوید کاش ما هم چنین رهبری در آمریکا داشتیم.

وی با بیان اینکه ما این نظام را با اعتقادات خود انتخاب کرده‌ایم و پای آن ایستاده‌ایم، افزود: ما به هیچ قیمتی این نظام را از دست نخواهیم داد. عده‌ای امروز فریب خورده در کوچه و بازار وارد می‌شوند و شعارهای هنجارشکنانه سر می‌دهند و به قرآن و مقدسات هتاکی کرده و به اموال عمومی رحم نمی‌کنند آنها این نظام را دیکتاتور می‌نامند در حالی که خودشان دیکتاتورند و اگر دیکتاتور نبودند این گونه در خیابان‌ها ظاهر نمی شدند.

امام جمعه خطاب به هنجارشکنان و فتنه‌گران گفت: شما یک خانم را بهانه کرده‌اید و تا به امروز ۴۱ نفر را کشته‌اید و این همه خسارت را به مردم و به اموال عمومی وارد کرده‌اید آیا شما دیکتاتورید یا این نظام؟

وی با بیان اینکه اغتشاشگران و فتنه‌گران مسئول خسارت‌های وارد شده به اموال مردم و بیت‌المال هستند، گفت: مطالبه جدی مردم از مسئولان این است که با این وحشی‌گری‌ها و این فتنه‌گران برخورد جدی شود.

برقراری با بیان اینکه اگر نظام اسلامی دیکتاتور بود این همه به اغتشاشگران فضای جولان نمی‌داند که خون بی‌گناهان را بریزند و عرض اندام کنند، گفت: بدانید که دیکتاتور آمریکاست که حقوق زنان و مردان را نادیده می‌گیرد و از ناحیه پلیس قربانی می‌گیرد اما در نظام ما نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و مردم بی‌دفاع قربانی می‌شوند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه اغتشاشگران دستگیر شده اعتراف کردند که به آنها وعده رفتن به اروپا داده شده است، افزود: ما به آنها می‌گوییم آیا رفتن به اروپا با تخریب اموال عمومی قربانی کردن مردم و هتاکی به قرآن و مقدسات ممکن است. فتنه گران و اربابانشان بدانند که نظام جمهوری اسلامی در دل این ملت ریشه دوانده و این ملت از این انقلاب هرگز دست بر نخواهد داشت.

برقراری با بیان اینکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر همه دشمنان شرق و غرب ایستادند و عقب نشینی نکردند، تصریح کرد: امروز نیز این ملت در برابر همه دشمنان ایستاده است.

وی خطاب به فتنه‌گران گفت: شما هنوز به دنیا نیامده بودید که ایران اسلامی سپاه قدس تشکیل داد و تا از ملت‌های مسلمان و نوامیس مردم در منطقه دفاع کند حالا شما انقلاب اسلامی را متهم می‌کنید و ندای تجزیه‌طلبی سر می‌دهید.

برقراری خطاب به خانواده‌ها گفت: از خانواده‌ها می‌خواهیم که فرزندان خود را در برابر دسیسه‌های دشمنان توجیه کنند تا فریب نخورند و خود را به خود را داخل فتنه‌گران نکنند. از مسئولان نیز می‌خواهیم که خسارت‌های وارد شده به بی‌المال و مردم را از معترضین بگیرند.

وی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز گفت: از نمایندگان می‌خواهیم صیانت از فضای مجازی را به جدیت دنبال کنند چراکه این فضا نیازمند اصلاح و برنامه ریزی است.

 

انتهای پیام