صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۹۰۶۲
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

استاندار سمنان با بیان اینکه رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» در استان برگزار می‌شود، گفت: این رزمایش با هدف خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی با حضور 10 هزار بسیجی از سراسر استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، عصر روز گذشته، 21 آبان در نشست قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان با اشاره به برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی 2»، گفت: مرحله اول این رزمایش در روستاهای محروم استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات برای برگزاری مرحله دوم رزمایش مهیا شود، متذکر شد: رزمایش جهادگران فاطمی دو با هدف خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی با حضور 10 هزار بسیجی از سراسر استان برگزار می‌شود.

استاندار سمنان با اشاره به دستور آمادگی تمام ارگان‌ها و ادارات برای همراهی با این رزمایش، یادآور شد: ما معتقد هستیم که همکاری دولت و سپاه در این قبیل اقدامات، خدمات‌رسانی به مردم محروم و مناطق کمتر برخوردار را فراهم می‌سازد.

هاشمی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های عمرانی خود را در اختیار مجموعه قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان قرار دهند، یادآور شد: رزمایش جهادگران فاطمی دو همزمان در همه شهرستان‌های استان و با مرکزیت شهرستان دامغان از 27 آبان به مدت ۱۰ روز  انجام خواهد شد.

انتهای پیام