صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۰۹۹۴۷۹
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

فراخوان شرکت در دهمین کنگره ادبیات پایداری با محوریت جهاد تبیین در البرز اعلام شده و آخرین مهلت ارسال آثار 30 آذرماه سال جاری است.

به گزارش ایکنا از البرز، دهمین کنگره سراسری ادبیات پایداری برای سال ۱۴۰۱ در رشته‌های ادبی در گونه‌های حماسی، غنایی، نمایشی، تعلیمی، عرفانی و آئینی برگزار می‌شود.

حوزه‌های مفهومی مقالات باید در زمینه عدل و دادگری، قناعت و خوداتکایی، علم و ادب‌آموزی، عشق و محبت‌ورزی، راهنمایی و راهبردی، جهاد، شهادت و ایثارگری، خانواده و سبک زندگی باشد.

شرکت‌کنندگان در این کنگره می‌توانند آثار خود را به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی و تطبیقی دو یا چند زبانه و یا به سایر زبان‌ها ارسال کنند.

تمام مقالات باید بر پایه متون و گفتمان ادبی متمرکز باشد و در نگارش مقالات لازم است آخرین شیوه‌نامه فرهنگستان زبان و ادب فارسی اعمال شود.

علاقه‌مندان البرزی برای شرکت در این رویداد می‌توانند تا ۳۰ آذر سال‌ جاری آثار خود را ارسال کنند. اعلام نتایج نهایی مقالات پذیرفته شده در ۳۰ بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود و کنگره ۱۰ اسفندماه سال‌ جاری برگزار می‌شود.

برای شرکت در این کنگره مقالات از طریق پیام‌رسان‌های ایتا، بله، سروش، آی‌گپ و روبیکا به شماره ۰۹۹۱۳۴۸۹۸۷۹ یا به نشانی ایمیل adabiyyat.e.paydari@chmail.ir ارسال شود.

انتهای پیام