صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۰۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد از ثبت‌نام سه هزار و 304 نفر در این استان در بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدحسین زارع مهریزی، مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به آمار شرکت‌کنندگان در بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج اظهار کرد: در مجموع سه هزار و 304 نفر از این استان در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد سه هزار و 35 نفر در بخش «فردی»، 167 نفر در بخش «خانوادگی»، 67 نفر در بخش «گروهی» و 35 نفر در بخش «ایده‌پردازی» شرکت کرده و به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

زارع از برگزاری افتتاحیه این مسابقات و محفل انس با قرآن ️به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج خبر داد و گفت: این مراسم با حضور قاریان بین‌المللی استاد حاج احمد ابوالقاسمی و استاد حاج مهدی شایق در روز سه شنبه، اول آذرماه بعد از نماز مغرب و عشا در  مسجد اعظم امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود بیست و نهمین دوره جشنواره قرآن و عترت بسیج در چهار بخش فردی شامل رشته‌های حفظ، حفظ موضوعی، صحیح‌خوانی، ترتیل‌خوانی، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، کتاب صراط، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه با در نظر گرفتن گروه‌های سنی مختلف، همچنین بخش خانوادگی، گروهی و ایده‌پردازی قرآنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام