صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۰۱۳۳۶
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

نشست «روشنگری جهادتبیین» با موضوع حوادث اخیر در کشور با حضور امام جمعه شهر خان‌بیین و رؤسای ادارات و نهادها امروز، 30 آبان در شهرداری خان‌ببین برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، نشست «روشنگری جهادتبیین» با موضوع حوادث اخیر در کشور با حضور امام جمعه شهر خان‌بیین و رؤسای ادارات و نهادها امروز، 30 آبان در شهرداری خان‌ببین برگزار شد.

امام جمعه شهرخان‌ببین و بخش فندرسک ضمن عرض تبریک به‌ مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با اشاره به شاخص‌های یک بسیجی که برگرفته از مضامین و فرمایشات مقام معظم رهبری است، گفت: کسی که برای استقلال و هویت ملت خود ارزش قائل باشد بسیجی است.

حجت‌الاسلام بهرامی ادامه داد: با وجود برخی مشکلات انقلاب اسلامی پیشتاز و با قدرت به سوی آینده در حرکت است و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب بدانید این انقلاب تا آخر هست و به مهدویت وصل خواهد شد و هرکس پیاده شود باخته است.

امام جمعه شهرخان‌ببین و بخش فندرسک  تصریح کرد: دشمنی‌ دشمنان نیز از روز اول شروع شد و در این راه از همه جهات حمله کردند. دشمن می‌خواهد، دین، معارف و آموزه‌های حیات بخش اسلام را از مردم به‌ویژه جوانان بگیرد و ذهن آنها را مشوش و آنها را از دین جدا کند. دشمن در طول این ۴۳ سال علیه همه ارکان اسلام و انقلاب تبلیغات کرده و در کنار آن، از تحریم و محاصره و جنگ نظامی نیز دریغ نکرده است.

حجت‌الاسلام بهرامی به تأکیدات رهبر معظم انقلاب به تزریق امید به جامعه افزود: تنها راهبرد از بین بردن افسردگی سیاسی، تزریق امید به جامعه است و باید روی آن در کنار جهاد‌تبیین کار شود.

همچنین اسماعیلی، شهردار خان‌ببین در این نشست گفت: هفته مبارک بسیج فرصت مغتنمی است برای بازخوانی مجاهدت‌ها، ایثارها و مقاومت‌های بسیجیان بصیر و آگاه که با از خودگذشتگی خالصانه از این مرزوبوم پاسداری کرده‌اند.

انتهای پیام