صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۲۹۰۳
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی در توهین به مرجعیت دینی و سیاسی گفت: این اقدام مصداق جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان بر علیه اسلام و انقلاب است.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، با صدور بیانیه‌ای اقدام موهن نشریه هتاک شارلی ابدو در توهین به مرجعیت و بزرگان دین را محکوم کرد. متن بیانیه به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام موهن نشریه هتاک شارلی ابدو در توهین به مرجعیت و بزرگان دین، بار دیگر دوستداران انقلاب، ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و استان مرکزی را خشمگین ساخت. بدون شک این اقدام شنیع که در اتاق‌های فکر رسانه‌های غربی و برای ضربه زدن به باور‌ها و ارزش‌های دینی و اعتقادی و انحراف افکار عمومی از معارف مکتب نورانی اسلام و اهل بیت(ع) طراحی شده است، نشان از سقوط شدید فکری، اعتقادی و انحطاط اخلاقی غرب دارد.

انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری امروز به یک قدرت مطلق در منطقه تبدیل شده و کینه دشمنان این انقلاب شکوهمند ریشه در این اقتدار و حقانیت گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی دارد.

بدون شک دولت فرانسه مسئول عواقب این اهانت بی‌شرمانه علیه مرجعیت است و مقامات این کشور باید در پیشگاه ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و یکایک مسلمانان و آزادیخواهان جهان پاسخگو باشند و ملت ایران این اقدام شنیع نشریه هتاک فرانسوی علیه ارزش‌ها و ارکان نظام اسلامی را به شدت محکوم می‌کند و از مجامع بین‌المللی خواستار رسیدگی به این مسئله و برخورد قاطع با عوامل این اقدام است.

انتهای پیام