صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۱۷۶۸۶
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

فرماندار میامی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در این شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا آشوری، فرماندار میامی، صبح امروز، 8 بهمن، در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر در فرمانداری این شهرستان، با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در شهرستان ایجاد خواهد شد، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است برای روشنگری اهداف انقلاب که هدف و محور اصلی این نمایشگاه نیز جهاد تبیین خواهد بود.

وی افزود: این نمایشگاه ویژه ایام دهه فجر و در حسینیه اعظم میامی برپا خواهد بود، که در این راستا مراسم افتتاحیه این نمایشگاه همزمان با روز شانزدهم بهمن ماه سالجاری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

آشوری با بیان اینکه این نمایشگاه تا پایان دهه فجر برپاست متذکر شد: دستگاه‌های اجرایی فعالیتها و دستاوردهایشان را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهند داد که بر این اساس نیاز است که همکاری بسیار خوبی از سوی دستگاههای اجرایی و ادارات شهرستان صورت گیرد.

فرماندار میامی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه خواهد بود، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی از توانمندی دستگاه‌های خود در برپایی این نمایشگاه استفاده کنند.

وی یکی از مصادیق جهاد تبیین بنا به فرموده مقام معظم رهبری را ایجاد نمایشگاهها برشمرد و افزود: باید بتوانیم با نسل جدید ارتباط بهتری برقرار کنیم که در این نمایشگاه نیز به دنبال تبیین مسائل و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان هستیم.

انتهای پیام