صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۳۵۶۵۰
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
برای ارائه افطاری به روزه داران

یکی از اعضای موکب حضرت صدیقه طاهره(س) با اشاره به برپایی موکب در ششمین نمایشگاه قرآن همدان بیان کرد: با توجه به دغدغه‌ای که مردم استان داشتند که در نمایشگاه وقت افطار پذیرایی انجام نمی‌شود این موکب اعلام آمادگی کرد که امسال در ماه رمضان به روزه داران افطاری دهد.

افشین رضایی، یکی از اعضای موکب حضرت صدیقه طاهره(س) در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت همدان در گفت‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: موکب حضرت صدیقه طاهره(س) در همدان از جمله موکب‌هایی است که مجوز ستاد اربعین را دارد و همه ساله در برنامه‌های مختلف در شهر همدان برپاست.

وی افزود: این موکب در ایام فاطمیه به مدت ۱۰ شب دور میدان امام خمینی(ره) غذای حاضری با استفاده از دستگاه‌های صنعتی بدون دخالت دست و رعایت بهداشت عرضه می‌کند، همچنین در مناسبت‌های مختلف همچون میلاد ائمه و دهه محرم این موکب در سطح شهر برپاست و از مردم پذیرایی می‌کند.

رضایی با اشاره به برپایی موکب در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت ادامه داد: با توجه به دغدغه‌ای که مردم استان داشتند که در نمایشگاه وقت افطار پذیرایی انجام نمی‌شود این موکب اعلام آمادگی کرد که امسال در ماه رمضان برای اولین سال در نمایشگاه قرآن به روزه داران و غرفه داران ارائه خدمات با دادن افطاری در حد چای و شیرینی صورت گیرد.

وی گفت: در اربعین به مدت ۱۵ روز در عمود هزار و یک مسیر بین نجف و کربلا موکب فعال است و در آنجا ارائه خدمات به زائرینی که در این مسیر هستند با دادن چای، شربت، نوشابه، آب، غذا و ... صورت می‌گیرد.

رضایی با اشاره به استقبال خانواده‌ها در نمایشگاه ادامه داد: تنوع محصولات و خدماتی که در این نمایشگاه ارائه می‌شود همچون خدمات همراه اول با ارائه سیمکارت رایگان و وای‌فای، غرفه کانون پرورش فکری کودکان، مشاوره‌های رایگان، آخرین نشریات و نرم افزار‌ها در خصوص قرآن و تبلیغات رسانه‌ها باعث شده است که استقبال خوبی صورت بگیرد اما این کافی نیست در سال‌های آینده باید شاهد تبلیغات وسیع تری در سطح استان باشیم تا استقبال نیز بیشتر شود.

وی با حضور قشر‌های مختلفی از مردم در نمایشگاه گفت: در بین افراد بازدید کننده غیر از خانواده‌های مذهبی افرادی نیز دیده می‌شود که کم حجاب  هستند و این نشان می‌دهد که قرآن مختص به همه افراد جامعه است.

انتهای پیام