صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۴۱۵۵۱۰۷
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
امروز

مدیر حج و زیارت ایلام گفت: ۱۱۵ زائر ایلامی که برای ادای فریضه حج تمتع عازم سرزمین وحی شده بودند، امروز، ۲۴ تیرماه در قالب یک کاروان وارد کشور می‌شوند.

به گزارش ایکنا از ایلام، به‌نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان، سجاد رحمانی، مدیر حج و زیارت ایلام اظهار کرد: 115 زائر حج تمتع ایلامی امروز، شنبه 24 تیرماه، ساعت 21:10 دقیقه، با پرواز ایران‌اِیر، جده را به مقصد فرودگاه بین‌المللی حضرت امام(ره) ترک خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جمعی از کارگزاران حج و زیارت استان به استقبال این حجاج خواهند رفت، افزود: گزارش وضعیت سلامتی این حجاج برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و به‌صورت روزانه بررسی می‌شد، به‌گونه‌ای که طی اعمال و مناسک حج در صحرای عرفات و منا روزانه بیش از 10 بار سلامتی حجاج با مدیر و عوامل اجرایی کاروان مورد بررسی قرار می‌گرفت.

رحمانی مدت زمان سفر حجاج ایلامی را در حج امسال، 38 روز ذکر کرد و گفت: بیش از 60درصد زائران حج امسال بالای 65 سال سن داشتند و مسن‌ترین زائر ایلامی نیز دارای 98 سال سن است که همگی آنها در سلامتی کامل به‌سر می‌برند و امیدواریم تمامی زائران سرزمین وحی در ادامه سفر خود با سلامت کامل به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگردند.

انتهای پیام